Diablo 4 je bio masivno izdanje za Xbox. Naslov je brzo postao najbrže prodavana Blizzard igra ikada i zaradio je preko 666 miliona dolara prihoda za manje od nedelje. Međutim, jedna velika zamerka koju je svi imali za Diablo 4 su bile mikrotransakcije.
Uprkos toliko kritika, igrači su aktivno investirali u mikrotransakcije, što je dovelo do ukupnog prihoda od mikrotransakcija većeg od 150 miliona dolara.
Diablo 4 je bio teško bombardovan zbog ovog razloga odmah nakon lansiranja. Međutim, stvar koju su fanovi kritikovali za ovu igru postala je njena najveća snaga. Čak i sa mobilnom igrom Diablo Immortal, Blizzard je zaradio ogromnih 24 miliona dolara prihoda.
Vest dolazi sa LinkedIn naloga Senior Product Managera za igru. On vodi strategiju monetizacije za Diablo 4 kozmetičku prodavnicu koja uključuje personalizovane pakete i druge ponude.
Mikrotransakcije uključene u igru su toliko apsurdne da neki paketi čak koštaju više od same osnovne igre. Čak i to nije zaustavilo igrače da intenzivno investiraju u njih, što je dovelo do značajnog dela prihoda iz kozmetičke prodavnice.
Pored toga, objava navodi da je igra zaradila ogromnih 1 milijardu dolara od svog izlaska. To je takođe najprofitabilnija igra u celoj franšizi i imala je solidnu bazu igrača više od godinu dana od svog lansiranja.
Play! kaže: Još pre izlaska, igrači su već strahovali od mikrotransakcija. Međutim, ovaj novi razvoj ponovo podiže pitanje da su moderni igrači previše popustljivi sa svojim novčanicima prema mikrotransakcijama.
Play.co.rs