BMW E31 je za mnoge fanove jedina prava Serija 8, a ovaj primjerak je najbolja potvrda za to.
Iako je BMW ponudio samo dve generacije Serije 8 za nešto više od tri decenije, fanovi će se složiti da postoji samo jedna prava “osmica”, a to je E31.
Danas je ovaj automobil u fokusu mnogih ljubitelja klasičnih BMW-a, a cena mu je višestruko porasla tokom poslednjih nekoliko godina.
Ironično, automobil koji je prestao da se proizvodi pre četvrt veka i nije dobio naslednika zbog loše prodaje sada doživljava drugu mladost, pa nije iznenađujuće što možete naići na takve konverzije, čak i restomod primerke.
Reyn Speed Shop je na ovogodišnjoj nedelji automobila u Montereju izložio vozilo pod nazivom 858 CSL
Dodavanje tri slova nije slučajno. CSL je takođe skraćenica za Competition Sport Lightweight, a u prevodu znači da je karoserija automobila dobila nove delove, od kojih je većina napravljena od karbona.
Rezultat je osvežen izgled, ali i primetno manja masa.
Automobil je posebno upečatljiv sa prednje strane sa novim branikom, svetlima i haubom koja je dobila ventilacione otvore.
A ispod haube nije standardni V8, pa čak ni V12. Naime, izbor je pao na 5.0 V10 iz BMW-a M5 (E60), koji se proizvodio do 2010. godine.
Zapremina motora je povećana na 5.8 litara, a motor je usklađen sa šestostepenim manuelnim menjačem.
Izlazne karakteristike motora i performanse nisu poznate, ali je sasvim izvesno da je ova “osmica” sa više od 500 KS i harizmom večitog zavodnika zaslužuje sve pohvale.
B92.