Nemački BMW je u drugom ovogodišnjem tromesečju ostvario 37 milijardi evra prihoda, što je 0,7 posto manje nego u istom periodu 2023.
Neto dobit je smanjena za 8,6 posto na 2,7 milijardi evra. Kako su objasnili u BMW-u, tokom tromesečja su se suočili s višim troškovima proizvodnje i lošijom prodajom u Kini.
BMW je u drugom tromesečju isporučio 618.743 automobila, što je 1,3 posto manje nego u istom periodu prošle godine, prenela je francuska agencija AFP.
Isporuke u Kini, jednom od BMW-ovih najvažnijih tržišta, pale su za 4,7 posto. U kompaniji su to pripisali slabijoj potražnji i rastućem interesu za domaće brendove. Stabilizaciju situacije očekuju u trećem kvartalu.
Bavarski automobilski div, kao i mnogi njegovi konkurenti, takođe se suočava s višim troškovima proizvodnje. Porasli su i troškovi rada te izdaci za ulaganja u tehnološki razvoj.
Izvor: Seebiz.eu / AFP
Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW