Poput brojnih drugih auto-kompanija, japanski proizvođač pojednostavio je svoj prepoznatljivi amblem.
Čini se da svaka auto-kompanija to radi ovih dana. Umesto trodimenzionalnog logotipa sa teksturom i karakterom, brendovi pojedostavljuju svoj vizuelni identitet u skladu sa savremenim trendovima i tehnologijama.
Mazda je poslednja u nizu koja je izmenila amblem kako bi bolje korespondirao sa digitalnom erom.
Nedavna prijava novog zaštitnog znaka patentnom zavodu u Japanu pokazuje novi dvodimenzionalni Mazdin logo.
Primetno je da se novi logo ne udaljava daleko od Mazdinog trenutnog amblema. Zadržava iste konture kao i trenutni, koji japanski proizvođač koristi od 1997, a koji predstavlja uokvireno stilizovano slovo “M”.
Pažljivijim posmatračima nije moglo da promakne da je Mazda koristila verziju novog amblema na konceptnom električnom automobilu još u aprilu.
Podsećamo, SUV koncept Arata je debitovao na sajmu “Auto China 2024” u Pekingu sa pojednostavljenim, osvetljenim logotipom na prednjoj strani vozila.