Kineski rival do 100 km/h ubrzava za 1,97 sekundi, dostiže 200 km/h za 5,97 sekundi, a 300 km/h za samo 15 sekundi.
Samo nekoliko dana nakon što je Porsche objavio da je povratio titulu najbržeg na Nirburgringu, odgovor stiže iz kompanije Xiaomi. Ali ovaj kineski proizvođač ne cilja Panameru, već još brži električni model Taycan.
Njegovo ime je Xiaomi SU7 Ultra i trenutno je u fazi prototipa.
Preliminarni podaci su zaista impresivni. Opremljen sa tri elektromotora, ovaj Xiaomi ima 1.548 KS raspoređenih na masu od 1.900 kg.
Međutim, ono što je zaista neverovatno su podaci o sili prijanjanja (downforce). Zahvaljujući modernom karoseriji od karbona sa brojnim dodacima, uključujući ogromno zadnje krilo, automobil nudi do 2.145 kg sile prijanjanja.
Sa 440 KS više od Taycana, kineski adut do 100 km/h ubrzava za 1,97 sekundi, dostiže 200 km/h za 5,97 sekundi, a 300 km/h za samo 15 sekundi.
Maksimalna brzina je 350 km/h.
Međutim, nakon što serijska verzija dobije “standardne” (jeftinije) delove, realno je očekivati nešto slabije performanse.
Pogonsku energiju obezbeđuje komplet baterija CATL Qilin 2.0, koji može da oslobodi maksimalno 1330 kW. AP Racing kočnice brinu o zaustavljanju, a u kombinaciji sa regenerativnim kočenjem postiže se sila usporavanja od 2,36 G.
Drugim rečima, zaustavlja se od 300 km/h nakon samo 15 sekundi.
Xiaomi će poslati SU7 na stazu u oktobru, a rezultat koji želi da nadmaši je 7:07.55 i drži ga Porsche Taycan Turbo GT.
Ako želi da pobedi u konkurenciji vozila namenjenih isključivo stazi, zadatak će biti mnogo teži. Volkswagen ID.R je prošao krug sa vremenom 6:05.336.