Ne, u moru novih modela niste ništa propustili i ne brinite ako vam je naslov zbunjujuć.
Istina, pre dve godine je predstavljen pikap druge generacije Volkswagen Amarok, a koji je na taj način postao najbliži mehanički rođak Forda Rangera. Ali ove varijante Amaroka se proizvode samo u Fordovoj fabrici u Južnoj Africi i prodaju se uglavnom u Evropi, Africi, Australiji i nekim azijskim zemljama. A za Latinsku Ameriku, Folksvagen i dalje proizvodi „prvi“ Amarok iz 2010. godine!
Fabrika u Argentini proizvodi ove pikap kamionete od samog početka, i neće čak ni da pređe na novi model. Umesto toga, pripremljen je još jedan tretman zatezanja bora postojećeg Amaroka, a sada su objavljene prve slike automobila.
Pikap je dobio novo lice u stilu modernih Volkswagenovih krosovera. Promenjeni su branik, rešetka hladnjaka, pa čak i hauba, pojavili su se kompaktni farovi s tehnologijom LED-a i jedna „obrva“ iznad svetala napred, mada će to rešenje očigledno biti implementirano samo na skupljim verzijama.
Novi enterijer je prikazan samo u fragmentima, ali je navedeno da će Amarok prvi put dobiti virtuelnu instrumentaciju, dok će ekran multimedijalnog sistema s dijagonalom od šest inča biti zamenjen desetoinčnom jedinicom. Obećani su i prilagodljivi tempomat i set elektronskih asistenata vozaču.
Promena u odeljku koji se tiče mehaničkih solucija promena neće biti. Argentinski Amarok je trenutno pogonjen turbodizelima s indeksom 2.0 TDI. Te jedinice razvijaju 140 ili 180 konjskih snaga, a ko bi poželeo nešto više, to jest vatrenije pod haubom, taj će se opredeliti za varijetet s oznakom V6 3.0 TDI, jer isti donosi 258 „konjića“. Pride, tu su šestostepena manuelna i osmostepena automatska transmisija.
Proizvodnja ažuriranih, latinoameričkih pikap kamioneta germanskog porekla je već počela, ali će se prava, sveobuhvatna premijera održati tek 6. avgusta u Argentini.
AutoRepublika