Stigao je novi Dacia Duster, a treća generacija nastupa sa revolucionarnim odmakom od prethodnika.
To je najavljeno kroz novi napredniji spoljni dizajn, a praktično izvedeno izborom nove osnove – platforme CMF-B, koja je omogućila dalji napredak uz zadržavanje kompaktnih mera.
Prostor za putnike je veći, a prtljažnik se povećao na 450 do 517 litara.
Konkretnija varijanta interijera uključuje i tri dostupna infotainmenta, digitalni kokpit ispred vozača, i daleko udobnija i sofisticiranija sedišta.
Dva lica Dustera
Novost je da je Dacia odlučila da ponudi Duster kroz dva različita finiša – prvi je sa prednjim pogonom, a drugi je 4×4 verzija koja se razlikuje vizuelno, dok standardno dolazi sa posebno razvijenim celogodišnjim pneumaticima.
Za vreme terenske vožnje, na 10.1-inčnom središnjem ekranu prikazuje se niz posebno korisnih informacija, i to bočni nagib, ugao nagiba na uzbrdici i nizbrdici, kao i raspodela obrtnog momenta između prednjih i zadnjih točkova.
Tri pogona za tri uloge
Kao i do sada, ulazni model čini Eco-G 100 varijanta sa trocilindričnim turbobenzincem i plinskom instalacijom.
Druga opcija je poznati 1.2 TCE sa 130 KS, sada u blagohibridnom (48V) izdanju. Ova opcija je rezervisana za pogon na sve točkove, a performansama dostojno menja dizelsku opciju.
Konačno, tu je unapređena Hybrid 140 verzija. Sada nudi uglađeniji rad, a Dacia obećava i do 80% vožnje na struju u gradskim uslovima.