Nudiće se benzinskim, hibridnim i električnim pogonima, pri čemu električna izvedba dolazi samo s pet sjedišta.
C3 Aircross više ne koristi GM-PSA platformu već novu Smart Car arhitekturu, koja će biti baza za 13 globalnih, jeftinijih modela Citroena, Fiata i Opela u narednim godinama.
S 4.390 mm, novi C3 Aircross je 230 mm duži od trenutnog modela, s produženim međuosovinskim razmakom koji osigurava lak pristup zadnjim vratima pri čemu je treći red s dva sjedišta uglavnom namijenjen djeci.
S najavljenom cijenom bi Citroen e-C3 Aircross bio jedan od najjeftinijih električnih automobila na tržištu, ali se nudi i široka paleta ostalih mogućnosti pogona.
Ponuda motora započinje 1,2-litarskim trocilindričnim benzinskim motorom s turbopunjačem koji proizvodi 100 KS i koji je uparen s ručnim mjenjačem sa šest stepenova prenosa, navodi “VidiAuto“.
Nezavisne.com