U ovom trenutku, Junior je dostupan u niskonaponskoj hibridnoj verziji Ibrida zasnovanoj na 1,2-litarskom benzinskom turbo motoru (136 KS, prednji pogon) i u početnoj električnoj verziji Elettrica (156 KS, pogon na prednje točkove), cena u Nemačkoj – od 29.500 i od 39.500 evra, respektivno.
Kasnije ove godine, Juniorov asortiman će biti dopunjen hibridnom verzijom Ibrida Q4 sa pogonom na sve točkove i vrhunskom električnom verzijom Elettrica Veloce, čije cene još nisu objavljene.
Verzija Elettrica Veloce će biti najskuplja i najmoćnija u asortimanu – to bi trebalo da bude sportski krosover sa velikim felnama od 20 inča i modifikovanom šasijom: klirens je smanjen za 25 mm, ogibljenje koristi čvršće „anti-roll“ poluge, a na prednjem vratilu su ugrađene moćne disk kočnice prečnika 380 mm sa čeljustima sa četiri klipa, a upravljanje je jedno od najoštrijih u klasi, sa prenosnim odnosom od 14,6.
Snaga i obrtni moment jedinog elektromotora ugrađenog na prednju osovinu u vreme premijere bila je 240 KS i 345 Nm, a sada je snaga povećana na 280 KS. Torsenov diferencijal sa ograničenim proklizavanjem postavljen između prednjih točkova će pomoći u kontroli vučne sile.
Dinamičke karakteristike Juniora Velocea još nisu objavljene, ali generalno je jasno da će biti na nivou hot hečeva uporedivih po snazi, ali će domet sa napunjenom baterijom najverovatnije biti prilično skroman (54 kWh), jer sa takvim karakteristikama ima da troši struju kao Volga benzin .
Standardni Junior Elettrica od 156 konjskih snaga može preći do 410 km sa jednim punjenjem po WLTP-u.
Alfa Romeo Junior Veloce će imati dva bliska rođaka u okviru korporacije Stellantis – sportski krosover Abarth 600e i hot heč Lancia Ypsilon HF. Njihova snaga elektromotora će verovatno takođe biti povećana sa 240 na 280 KS, a ko zna, možda će Alfica ipak biti jedina.
AutoRepublika