Naravno, VR46 trkački tim Valentina Rosija koristi Ducati mašineriju u MotoGP-u i čini se da je u odličnoj poziciji da pokupi barem jednu od Desmosedici fabričkih mašina koja je ostala iza Pramac tima,koji se očigledno prebacuje na Iamahu, ali 45-godišnjak nije ni blizu deo Ducati Corse kao jedan drugi italijanski as.
To je, naravno, Antonio Kairoli, koji je osvojio isti broj svetskh naslova kao i Rosi, ali u motokrosu, tokom karijere koja je trajala od 2004. do 2021. godine.
Kairolijeva karijera je počela sa Yamahom, ali je 2010. prešao u KTM. Postao je jedna od ikona austrijskog proizvođača zahvaljujući svojim titulama u premijernoj klasi sa njima 2010-2014, a zatim ponovo 2017. Kada se penzionisao krajem 2021. potpisao je da nastavi sa Red Bul KTM-om kao tim menadžer od 2023. godine, a prve godine u toj ulozi KTM je osvojio MX2 svetsko prvenstvo sa Andreom Adamom.
Međutim, odlučivši da želi više mogućnosti za vožnju, Kairoli je okončao svoju dugu vezu sa KTM-om krajem prošle godine i pridružio se Ducatiju kako bi postao probni vozač za njegov novi Desmo450 MX motokros motocikl.
Motocikl je do sada bio u kampanji u italijanskoj seriji Motocross Prestige MX1, gde ga je vozio Alesandro Lupino, koji je vozio zajedno sa Kairolijem za pobednički tim Italije na Motokrosu nacija 2021.
Motomagazin.rs