Iako se cena najjeftinijeg Ferarija meri u stotinama hiljada evra, navigacija se više neće nuditi na novim automobilima, čak ni uz doplatu.
To se pre svega odnosi na novije modele 12cilindri i Purosangue, a poslato je i objašnjenje iz Ferrarija.
Iako je navigacija dugi niz godina bila simbol luksuza u automobilu, pojavom pametnih telefona postala je mnogo dostupnija.
Navigacioni sistemi su izgubili svoju ekskluzivnost, ali ne i upotrebljivost. Danas nude više informacija nego ikada ranije, posebno onih koje se koriste na mobilnim telefonima.
Svesni su toga i u Ferariju, čije automobile vlasnici ionako samo povremeno voze.
“Uradili smo to jer mislimo da su telefon i povezivanje telefona sa multimedijom predtavljaju najjednostavniju opciju i najsavremeniji sistem”, rekao je za The Drive šef marketinga Ferrarija, Emanuele Karando.
“Naši automobili se ne koriste svaki dan i ne želimo da naši kupci svaki put kada voze svoj Ferrari razmišljaju kakav sistem moraju da koriste. Oni imaju svoj telefon, imaju svoje Apple i Gugl mape ili nešto drugo.”
I zaista, kada ste poslednji put koristili ugrađenu satelitsku navigaciju u automobilu umesto da uključite telefon i koristite Apple CarPlay ili Android Auto?
Kupci novih Ferrari modela neće imati drugog izbora nego da koriste svoj smartfon za navigaciju.