Drugim rečima, od te godine nema više novih motora s unutrašnjim sagorevanjem najvećeg svetskog proizvođača motocikala.
Ova odluka je istaknuta u rezimeu Hondinog poslovnog brifinga o smeru inicijativa za elektrifikaciju i investicionoj strategiji za 2024.
“Honda nije promenila svoje uverenje da su električna vozila najefikasnije rešenje u oblasti proizvoda za mobilnost kao što su motocikli i automobili, a Hondin cilj elektrifikacije da EV i FCEV predstavljaju 100% njene globalne prodaje vozila do 2040. ostaje nepromenjena. Honda mora da gleda napred na period popularizacije električnih vozila i da izgradi snažan brend električnih vozila i jaku osnovu poslovanja EV iz srednjoročne i dugoročne perspektive.”
Honda ima rešenje za pitanja dometa, koje se pominje dalje u dokumentu. Ovi električni motocikli će koristiti nadolazeći Honda Mobile Power Pack e: (MPP) kojim će “Honda u Japanu, do kraja 2026, predstaviti proizvod za mikro mobilnost koji će biti opremljen sa 4 MPP-a.” Uz to, japanska kompanija planira da lansira dva nova električna motocikla sa 2 MPP-a do kraja ove godine.
Što se tiče e-goriva, Honda je rekla da ih smatra intrigantnim, ali da tehnologija još nije zrela da bi kompanija na njima planirala svoje buduće proizvode.
Motomagazin.rs