Krosover se i dalje nudi u mikro-hibridnoj kao i u hibridnoj verziji e-Power.
Nissan je restilizovao Qashqai treće generacije samo tri godine nakon lansiranja. Japanski proizvođač je takođe agresivan u strategiji cena kako bi održao atraktivnost kompaktnog SUV-a prvenstveno u odnosu na Renault Austral, Peugeot 3008 i Hyundai Tucson, ali i na druge.
Uprkos uvođenju nove opreme, cene završnog nivoa Acenta koja sada otvara asortiman ostaju nepromenjene i još uvek kreću od 34.700 evra. Međutim, Qashqai gubi niži nivo opreme Visia koji je koštao 2.500 evra manje. Konfiguracija N-Connecta zahteva 200 evra više nego ranije, verzija Tekna zadržava cene nepromenjene, a varijanta Tekna+ povećava cene za 600 evra.
Dva nova završna nivoa obogaćuju asortiman. N-Design naglašava stil, posebno sa preklopnim panelima u boji karoserije. N-Design+ je na vrhu kataloga sa obiljem dodatne udobnosti.
Na strani motora, ništa se ne menja osim nestanka Mild Hybrid verzije od 158 KS sa pogonom na sve točkove. Proizvodiće se u Sanderlendu (Ujedinjeno Kraljevstvo), a trebalo bi da stigne u salone u junu ove godine.
CENA U EVRIMA | ACENTA | N-CONNECTA | TEKNA | N-DESIGN | TEKNA+ | N-DESIGN+ |
Benzinski micro-hybrid | ||||||
1.3 Mild Hybrid 140 M6 | 34.700 | 36.900 | 39.800 | 40.200 | – | – |
1.3 Mild Hybrid 158 Xtronic | 37.800 | 40 000 | 42.900 | 43.300 | 46.500 | 46.500 |
Benzinski hybrid | ||||||
1.5 e-Power 190 A | 39.600 | 41.800 | 44.700 | 45.100 | 48.300 | 48.300 |
AutoRepublika