Apple je tokom ovog meseca napravio značajnu promenu u svojoj politici popravke i standardne garancije za iPhone i Apple Watch.
Prema navodima više izvora, Apple više ne pokriva “postojanje samo jedne pukotine” u okviru standardne garancije za iPhone i Apple Watch. Umesto toga, ove popravke se sada obrađuju kao zahtevi za “slučajnu štetu”, a korisnici su obavezni da plate.
Do ovog meseca, Apple-ova politika je bila takva da pokrije slučajeve oštećenja jedne jedine pukotine na ekranu, pod standardnom garancijom za korisnike iPhone-a i Apple Watch-a, sve dok nije bilo drugih vidljivih oštećenja ili jasne tačke udara koja je dovela do pukotine na uređaju.
Međutim, u ažuriranjima koja su ove nedelje distribuirana Apple prodavnicama i Apple ovlašćenim serviserima, Apple je ažurirao svoju politiku i saopštio da svi slučajevi pojedinačnih pukotina više nisu pokriveni garancijom. Kada kupac prijavi jednu pukotinu kao simptom, od dobavljača usluga se traži da to obradi kao zahtev za slučajnu štetu.
To znači da ćete morati da platite da popravite tu jednu pukotinu, čak i ako na vašem uređaju nema drugih oštećenja ili tačke udara. Od sada, promena se odnosi samo na iPhone i Apple Watch. Apple i dalje pokriva popravke pojedinačnih pukotina pod garancijom za iPad i Mac.
Apple nije saopštio nikakav konkretan razlog za ovu promenu. U praksi, ova politika se uvek primenjivala od slučaja do slučaja, pri čemu su neke prodavnice i servisne radnje bile blaže od drugih. Sa ovom promenom, međutim, provajderi usluga više nemaju tu fleksibilnost.