Air je dobio toliko dobre ocene medija da je u svakom pogledu izgledao superiorno u poređenju sa Teslinim Modelom S. Komercijalni uspeh je uglavnom izostao i Lucid je isporučio svega 3.142 primerka protekle godine u Sjedinjenim Američkim Državama. Spas se pojavio od strane investitora iz Saudijske Arabije, a prodaja je nedavno proširena i na Evropu i Bliski Istok.
Ali i pored slabije nego očekivane prodaje, Lucidova mehanika za električne četvorotočkaše se smatra jednom od najboljih u automobiloj industriji. Uzmimo za primer spomenuti Air i njegovo najeksremnije izdanje pod imenom Sapphire. Može se pohvaliti sa čak 1.234 konjske snage i ubrzanjem od nule do 100 km/h za 1,8 sekundu, a autonomija od 690 kilometara je takođe solidna. Lucid je očigledno oduševio mnoge, a među njima se našao i treći najveći automobilski proizvođač na svetu. Pričamo o korporaciji Hyundai-Kia koja bi da iskoristi njegovu mehaniku za svoju marku premijum vozila pod imenom Genesis.
Mediji prenose da dve strane trenutno pregovaraju o isporuci mehanike za Genesisov novi kabriolet. Trebalo bi da bude zasnovan na konceptu X sa priloženih fotografija koji je predstavljen na Salonu automobila u Los Anđelesu pre dve godine. Genesis ga vidi kao svoj takozvani „halo“ model, što znači da bi ga videli u izložbeno-prodajnim salonima radi poboljšanja imidža cele marke i za one kupce sa dubokim džepom.
Postavlja se pitanje zašto bi Korej(an)ci koristili tuđu tehnologiju kad već imaju veliki broj modela sa značkom Hyundaija i Kije na struju. Razlog leži u podatku da je takva tehnologija solidna za one jeftinije četvorotočkaše, ali ne i za X koji bi da stane Rolls-Royceu na crtu. Sa druge strane, Lucid je već izgradio ime i reputaciju da te mere da njegov usluge već koristi i Aston Martin. Njegova mehanika nije jeftina i svaki električni motor košta 3.600 dolara, ali Hyundai je svakako firma koja nema problema sa finansijama.
Na kraju se postavlja pitanje da li će X imati spomenuti motor od 1.234 „grla“? Odgovor je, „verovatno ne“, ali Lucid nudi Air i u konfiguraijama sa 430, 480, 620, 819, 933, 1.050 i 1.111 „konja“, pa Korejci svako imaju više nego dovoljno izbora.
AutoRepublika