Vlasnik dizelaša je navikao da vozi 800 do 1000 kilometara u svim vremenskim uslovima i brzo napuni svoje vozilo.
Tržište električnih automobila u Evropi se “hladi”, posebno u Nemačkoj. Na najvažnijem evropskom tržištu više nema subvencija, a podaci o prodaji nisu spektakularni.
“Kupci ne reaguju na odgovarajući način. Bar ne obimom koji je bio prognoziran ili koji su političari postavili kao cilj”, kaže bivši šef kompanija Porsche i Volkswagen, Matijas Miler, u intervjuu za N-TV.
Bivši menadžer VW-a ima i objašnjenje zašto kupci i dalje izbegavaju električne automobile.
“Vozila su i dalje preskupa, ali mnogo toga će se promeniti u narednim godinama. Pored toga, opcije punjenja su ograničene, a struja je skupa i često nije ekološki prihvatljiva.”
Drugi razlog je mali domet, prenosi Revijahak.
Vlasnik dizelaša je navikao da vozi 800 do 1000 kilometara u svim vremenskim uslovima i brzo napuni svoje vozilo.
U tom kontekstu, Miler takođe dovodi u pitanje predloženu zabranu motora sa unutrašnjim sagorevanjem u EU. Prema njegovom mišljenju, bar u ovom trenutku treba ponovo otvoriti raspravu o važnom pitanju zabrane.
Glavni fokus treba da bude na tome da li hibridi i sintetička goriva mogu biti rešenje.
“To nije rešenje za narednih 20 ili 30 godina, ali bar u prelaznom periodu, da bi se omogućio nesmetan prelazak kupaca, moglo bi da bude rešenje”, jasno kaže Miler.