U pitanju je oznaka koju je nemački proizvođač koristio za visokoperformansne električne modele.
Volkswagen je GTX u poslednje vreme koristio za sportske verzije modela na struju, kao što su ID.7, ID.3 i iD.Buzz, ali igleda da je tome došao kraj.
“GTX je aktuelni sportski podbrend na MEB mehaničkoj platformi, ali ćemo se vratiti na GTI i R u budućim modelima”, rekao je šef Volkswagena, Tomas Šefer, za Autocar.
Treba spomenuti da je nemački proizvođač još osamdesetih godina prošlog veka koristio GTX oznaku na modelima kao što je Scirocco, a i vratio je 2021. za električni krosover ID.4 GTX.
Nakon toga, GTX gama je proširena na ID.5 GTX, a najnoviji modeli sa ovom oznakom su ID.Buzz GTX, ID.7 GTX i ID.3 GTX.
Odustajanje oznake GTX u korist GTI i R dodatno zbunjuje, naročito nakon reči samog Šefera koji smatra da “treba biti oprezan sa GTI značkom”.
“Pitanje je kako da pozicioniramo GTI? Jer, GTI je tradicionalno model sa pogonom na prednje točkove”, rekao je Šefer.