14. Maja 2024.

EA baca sve karte na generativni AI: Koristiće 40 godina podataka igara

Izvršni direktor kompanije EA kaže da developeri igara imaju “očiglednu glad” za generativnom AI, pa će neke od budućih igara koristiti neki format veštačke inteligencije.

Endrju Vilson, izvršni direktor kompanije EA, kaže da developeri i gejming studiji žude za generativnom veštačkom inteligencijom. 

Kompanija planira da koristi novu tehnologiju kako bi razvoj igara načinila efikasnijim i kako bi brže isporučivala velike i kompleksne igre.

“Kao kompanija duboko smo vezani za AI od našeg početka. To je bio centar svih igara koje stvaramo, replicirajući ljudsku inteligenciju u kontekstu iskustva igranja. Ali svakako, dok razmišljamo o talasu generativne AI danas i kako se ona stapa sa veštačkom opštom inteligencijom, u širem smislu, još smo u ranim fazama”, kaže Vilson.

On je citirao FIFA kao primer, ističući da je razvoj igre porastao sa 36 ciklusa pokretanja kod FIFA 23 na 1200 ciklusa kod EA Sports FC 24 igre. Rezultat je realističniji prikaz fudbala i približniji je onome što gledamo na TV-u više nego što je to serijal ovih igara ikada bio.

“Prvi stub generativne veštačke inteligencije za nas jeste da vidimo kako može da nas učini efikasnijim, kako može našim programerima da ponudi više moći”, dodaje Vilson. Stvaranje realističnih prikaza stadiona je jedna oblast u kojoj je veštačka inteligencija već pomogla studiju da ubrza proces – s vremenom koje je potrebno da se period razvoja smanji sa šest meseci na šest nedelja.

Vilson veruje da, zbog veličine i istorije kompanije, EA je u jedinstvenoj poziciji da razvija i trenira generativne AI alatke sa decenijama podataka koje su im na raspolaganju.

To bi moglo da ubrza proces i da dovede do transformativne generativne veštačke inteligencije u igrama brže od postojećeg ciklusa od pet godina.

To znači da bi naredna Battlefield igra mogla da bude razvijena pomoću jednog ili više AI-pokretanih alata.

Postoji prava glad među našim programerima da dođu do ovoga što je pre moguće. Sveti gral za nas je da brže izgradimo veće, inovativnije, kreativnije, zabavnije igre kako bismo brže mogli da zabavimo više ljudi širom sveta na globalnoj osnovi”, ističe Vilson.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare