Automobil će moći da se kupi u specifikacijama Pure, Black, Premium, Premium T-Spec i T-Spec, koja se vraća u ponudu. GT-R je dobio potpuno novi prednji deo, sa novom maskom i redizajniranim donjim segmentom branika i preoblikovanim maglenkama. Zadnji kraj je zadržao četvorostruke izduvne cevi i dobio je novi dizajn branika.
Sve varijante i dalje koriste 3,8 litarsi VR38DEETT motor sa dva turba, koji je usavršavan u prethodnih 15 godina. Maksimalna snaga je 570KS, kao i do sada, a Nismo verzije raspolažu sa 600KS. Menjač i pogon na svim točkovima nisu menjani, pa su i performanse ostale na istom nivou.
Nissan je saopštio da je, zbog poboljšane aerodinamike, vožnja sada prefinjenija i da su vibracije prednjeg kraja ublažene, što unapređuje komfor putnika. GT-R Premium i T-Spec imaju specijalnio podešeno ogibljenje i karbon-keramičke kočione diskove.
Nismo verzije su fokusirane na maksimalno brzu vožnju, pa su opremljene mehaničkim diferencijalom ograničenog proklizavanja, imaju bolju aerodinamiku i zahavljujući svemu tome – najbolje performanse koje je GT-R ikada mogao da postigne.
Kabina je opremljena crnim Recaro sportskim sedištima. Prodaja u Japanu počinje ovog leta.
Izvor: Nacionalnaklasa