Dok mnogi jure ka toj struji, Lamburđini smatra da motor sa unutrašnjim sagorijevanjem još nije rekao svoju posljednju riječ.
Prošle su dvije godine otkako je Lamborghini svijetu predstavio svoj prvi električni automobil, odnosno njegov koncept. Proizvodna verzija Lanzadora , GT-a futurističkog dizajna, već je odgođena i ne očekuje se prije 2029. godine. A do tada će u Sant'Agati sve ostati isto. Lamborghini ne planira uskoro penzionisati svoje motore s unutrašnjim sagorijevanjem.

Glavni tehnički direktor brenda, Rouven Mohr , jasno je stavio do znanja u intervjuu za australijski CarExpert: Lamborghini će zadržati benzinske motore “što je duže moguće”. Prema njegovim riječima, klasični motori još nisu dostigli svoj maksimum – “još uvijek imamo mnogo ideja koje želimo prevesti u budućnost motora s unutrašnjim sagorijevanjem”.

Da li će ta budućnost uključivati sintetička goriva još nije poznato. Ali Lamborghini je ranije istakao da bi e-goriva mogla biti spas za motore sa unutrašnjim sagorijevanjem u eri sve strožih propisa. Mohr dalje objašnjava da ključ njihove odluke nije samo tehnologija, već emocija. Električni pogon, bez obzira koliko napredan bio, jednostavno ne pruža isti emocionalni naboj kao zvuk, vibracije i isporuka snage klasičnog V8 ili V12 motora.

Uprkos ovom stavu, Lamborghini nije imun na regulatorne promjene. Novi Temerario , nasljednik Huracána, više neće imati atmosferski V10 motor. Umjesto toga, pokreće ga hibridni sistem sa 4,0-litarskim twin-turbo V8 motorom. Isto važi i za Revuelto, koji je elektrificiran, ali i dalje zadržava legendarnu V12 konfiguraciju.
Jutarnji.hr