15. Juna 2025.

PlayStation 6 je prioritet: Sony potvrđuje razvoj nove platforme, ali i naglašava važnost lokalnog, a ne cloud igranja

Iako je cloud gejming u ekspanziji, Sony ostaje posvećen lokalnom gejming hardveru i već razvija buduću generaciju PlayStation sistema

Tokom nedavnog poslovnog sastanka, novi predsednik i izvršni direktor Sony Interactive Entertainmenta, Hideaki Nišino, potvrdio je da je razvoj naredne PlayStation konzole „na vrhu liste prioriteta“ i da kompanija aktivno istražuje „nove i unapređene načine“ na koje igrači mogu da dožive igre.

Cloud gejming nije zamena za PlayStation konzole

Nišino je naglasio da PlayStation ima dugogodišnje iskustvo u cloud igranju, ali da tehnička ograničenja poput, stabilnosti mreže i visokih troškova po satu igranja i dalje predstavljaju prepreke da ovaj vid igranja postane glavna opcija. I pored napretka, većina igrača i dalje bira igranje na svom hardveru bez oslanjanja na mrežne uslove. On je naveo da su PS5 i PS5 Pro potvrdili tu tendenciju.

Sony trenutno ima čak 124 miliona mesečno aktivnih korisnika koji igraju na PS4 i PS5 konzolama. Nišino je istakao da ovaj „višegeneracijski ekosistem“ omogućava stabilan rast i intenzivno angažovanje korisnika, što je važan faktor u prelasku na novu platformu. Detalji o PlayStation 6 još uvek nisu otkriveni, ali Sony jasno radi na sledećem velikom koraku.

PlayStation 6 najranije 2028, AMD pravi procesor

Dokumenti objavljeni tokom suđenja oko Microsoftove kupovine Activision Blizzarda otkrili su da Sony ne planira da predstavi PlayStation 6 pre 2028. godine. Prema izveštajima, AMD će razviti i proizvoditi procesor za novu konzolu, a prioritet će biti kompatibilnost sa prethodnim generacijama.

Potpredsednica finansija i razvoja u SIE, objasnila je da Sony više ne zavisi od tipičnog cikličnog modela „novi hardver, pad profita – rast“. Danas većina prihoda dolazi od pretplata i mikrotransakcija, što omogućava stabilne prihode bez obzira na prelaz sa jedne konzole na drugu.

PS5 korisnici su najangažovaniji do sada i troše najviše po korisniku, dok i dalje veliki broj igrača koristi PS4. Time Sony uspešno monetizuje više tipova korisnika i profila igranja, uključujući i PC igrače, prenosi VGChronicle.

Benchmark.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare