Nakon drastičnog pada prodaje, Maserati je na putu oporavka uz pomoć sestrinskog brenda iz porodice Stellantis.
Nakon što je Maserati prošlu godinu završio s padom prodaje od čak 57 posto i samo 11.300 isporučenih automobila, Stellantis je odlučio da se stvari moraju promijeniti. I to brzo. Iako su ranije postojale spekulacije da bi Stellantis mogao prodati Maserati ili ga čak zatvoriti , koncern je sve to negirao. Plan oporavka postoji, ali on uključuje diskretnu pomoć iz vlastitih redova, odnosno Alphe.

Alfa Romeo, čija tržišna pozicija također nije sjajna, uskočit će u pomoć Maseratiju. Kako je potvrdio Santo Ficili , trenutni izvršni direktor oba brenda, dva brenda će blisko sarađivati na razvoju novih modela i optimizaciji resursa. Plan postoji, ali ga još uvijek treba formalno potvrditi novo rukovodstvo Stellantisa, uključujući izvršnog direktora Antonia Filosu , s kojim je sastanak zakazan za 23. juni.

Iako se saradnja produbljuje, nema govora o spajanju brendova. “Alfa je premium, Maserati je luksuz”, podsjetio je Filoso u intervjuu za Australian Drive, naglašavajući da su različito pozicionirani i da bi tako trebalo i ostati. Cilj je, kaže, pronaći sinergije gdje god je to moguće – u razvoju vozila, organizaciji, prodajnoj mreži, a također i u iskorištavanju proizvodnih kapaciteta u Italiji.

„U planu koji finaliziramo, bavimo se razvojem vozila, ali i organizacijskom strukturom, mrežom dilera i lokacijama naših fabrika“, rekao je Filoso, ne skrivajući ozbiljnost zadatka koji je pred njim: „Ima puno posla.“

Situacija za Maserati nije svijetla. Proizvodi, tvrdi Stellantis, nisu problem – problem je percepcija. Bivši šef koncerna, Carlos Tavares, priznao je da su loš marketing i nejasan brending bili uzrok problema s prodajom. U međuvremenu , električni MC20 je također otkazan , jer je kompanija shvatila da bogati kupci i dalje preferiraju automobile s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem. Novi Quattroporte, koji bi također trebao zamijeniti Ghibli, odgođen je za 2028. godinu. Ni Alfa Romeo ne pliva u mirnim vodama. Novi Stelvio i Giulia kasne, a prvobitno zamišljeni kao isključivo električni modeli, sada će dobiti i verzije s benzinskim motorima. Ova promjena strategije zahtijeva dodatni inženjerski rad i produžava rokove.