Auto-moto Šuška se šuška

Ferrari i Giorgio Armani udružuju snage

Kompanija Ferrari želi daljnji napredak svoje markirane opreme zbog čega se udružila s italijanskom kompanijom Giorgio Armani u nameri da svoje torbe i odeću prodaje po najvišim cenama, piše Bloomberg.

Glavni izvršni direktor Louis Camilleri dostiže davno postavljeni cilj bivšeg predsednika Sergia Marchionnea: da transformiše Ferrari u potpuno razvijeni luksuzni brend.

Novi smer Ferrarija znači da će predmeti poput jakne ili sunčanih naočara sada imati cene premium stila u skladu s imidžom sportskih automobila ove kompanije.

“Naša trenutna ponuda je previše rastegnuta i u opasnosti je da uništimo našu vrlo dragocenu kapitalnu marku”, rekao je Camilleri.

Ferrarijeva reputacija vrhunskog inženjerstva mogla bi, kako piše Bloomberg, dovesti do toga da proizvodi poput satova i naočara budu logičan cilj nove strategije.

Armani je pokušao da preusmeri svoj luksuzni imidž povećavajući kontrolu – otkupom licence za brzu modu pod zastavom Armani Exchange – i ukidanjem linija robnih kuća srednjeg opsega.

Ipak, očekuje se da se prodaja neće povećati do sledeće godine.

Izvor: AutoBlog.rs

Slične objave

Modifikovana Acura RDX A-Spec za SEMA sajam

V.R.

ABT Audi SQ5 TDI

V.R.

BMW bi iz svoje ponude mogao da izbaci više modela

V.R.

Ostavite komentar