Tehnologija World-wide-web

Facebook ima novi logo: Želimo napraviti razliku između aplikacije i kompanije

Kompanija Facebook objavila je danas svoj novi logo – riječ Facebook ispisanu velikim slovima. Predstavljen je u obliku GIF-a koji mijenja boju slova. Ovaj logo predviđen je za kompaniju u sklopu koje djeluju aplikacije Facebook, Instagram, WhatsApp i drugi.

“Željeli smo napraviti razliku između aplikacije i kompanije”, naveli su iz Facebooka dodajući da će logo biti korišten da predstavi kompaniju, a neće zamijeniti postojeći, dobro poznati logotip najpopularnije društvene mreže.

Ipak, u sve svoje aplikacije umetnut će natpis “from Facebook” na kojem će se umjesto prepoznatljive plave ikonice Facebooka pojaviti novi logo.

Iz kompanije su poručili da su u 15 godina postojanja postali mnogo više od društvene mreže te su stoga zatražili i novi način svog predstavljanja.

Marketing stručnjak Antonio Lucio poručio je na blogu Facebooka da unapređuju brending kako bi ljudima bilo jasnije koji proizvodi dolaze od Facebooka te poručio da bi ljudi trebali znati koje kompanije stoje iza proizvoda koje koriste.

Facebook je ranije ove godine počeo naglašavati svoje vlasništvo nad servisima poput Instagrama i WhatsAppa, a novi logo trebao bi se naći u upotrebi u narednim sedmicama.

Slične objave

WhatsApp potvrdio da će početi da prikazuje reklame od 2020. godine

D V

Samsung načinio poboljšanja na Galaxy Fold telefonu

D V

Google predstavio Pixel 4 i Pixel 4 XL sa 90Hz OLED ekranima i novim telefoto kamerama

D V

Ostavite komentar