Hrana i zdravlje

Jedna čaša Kurkume jednako je dobra kao da trčite sat vremena

Najmoćniji antioksidans, protiv starenja i protivupalni super začin je kurkuma. Spada u đumbirsku porodicu koja ga čini popularnim sastojkom u mnogim indijskim jelima. Takođe, koristi sevijekovima u Aziji zbog svojih ljekovitih svojstava.

Ovaj začin može biti izvrstan za liječenje nadutosti, žgaravice, proljeva i prehlade. Štaviše, neki praktikanti tradicionalne kineske medicine tvrde da kurkuma može biti korisna za kožu, kao i liječenje nekih inficiranih rana.

Razlog tome je što kurkuma posjeduje mnogo antibakterijskih svojstava. Kao rezultat toga, mnogi istraživači proučavali su ovaj začin kako bi utvrdili je li zaista toliko dobar kao što ljudi vjeruju. Zaključili su da kurkuma ima moćna svojstva koja mogu biti korisna za cjelokupno zdravlje.

Uz antibakterijska svojstva, začin je pun zdravih hranjivih tvari poput minerala, vitamina, vlakana i kalcija. Čak i ako konzumirate puno kurkume, nuspojave se obično ne pojavljuju. Međutim, postoje rijetki slučajevi mučnine, vrtoglavice i stomačnih problema.

Koji su benefiti kada konzumiramo Kurkumu!?
  • ima moćna ljekovita svojstva
  • sadrži protivupalne stanice
  • povećava kapacitet antioksidansa
  • pojačava funkcije mozga i smanjuje rizik od bolesti mozga
  • smanjuje rizik od srčanih bolesti
Kardiovaskularni sistem i kurkuma

Prema studiji objavljenoj u “American Journal of Cardiology”, kurkumski ekstrakt može smanjiti rizik od srčanog udara za 56%. U nedavnom istraživanju, navodi se da jedući ovaj začin možete povećati učinkovitost fizičkih vježbi i poboljšati zdravlje srca.

Dakle, kurkuma bi se mogla dokazati kao snažan dodatak za povećanje energije. Možda, može imati isti učinak kao sat trčanja, ali to ne znači da bi trebali potpuno zamijeniti fizičku vježbu sa začinom kurkume.

Kako kurkuma može poboljšati zdravlje srca!?

Ako uzimate 150mg ekstrakta kurkume osam sedmica, možete poboljšati funkciju srca. Dakle, da biste pravilno uzeli taj iznos, moraćete uzeti čajnu kašičicu kurkume svaki dan ili konzumirati dodatke ishrani koji sadrže kurkumu.

Čak i ako kurkuma može poboljšati zdravlje srca i potaknuti kardiovaskularni sistem, ne smijete prestati s vježbanjem. Tijelo treba negdje potrošiti energiju. Stoga, morate vježbati, bez obzira koliko kurkume pojedete.

zdravahrana.hr

Slične objave

Kafu nikada ne biste trebali piti na prazan želudac i za to postoje dva razloga

J K

Vježbama usporite starenje

V.R.

Ako preskaču doručak prijeti im opasnost od gojaznosti i dijabetesa

V.R.

Ostavite komentar