Hrana i zdravlje

Stručnjak za spavanje otkrio koliko nam je sna zaista potrebno

ŠTO ste stariji, to više žudite za snom. Djeca uvijek odgađaju odlazak u krevet što je više moguće, a odrasli bi, da mogu, cijeli dan drijemali.

Uprkos tome, u jednom životnom trenutku mnogi se suočavaju s nesanicom ili drugim problemima vezanim za san. Jedni ne mogu zaspati, drugi se bore ostati budni, a trećima je izazov pronaći odgovarajući položaj.

Kad je riječ o tome koliko vam je sna potrebno, vjerovatno ste čuli za tipičnih sedam do osam sati u noći. Međutim, svaka osoba je potpuno drugačija.

“Spavanje je kao visina. Svi smo drugačiji i nemoguće je primijeniti univerzalno pravilo. Normalnim se smatra od četiri do 11 sati sna, a samo jedan sat manje od onoga što je vama kao pojedincu potrebno, može imati učinak na vaše fizičko i mentalno zdravlje”, kaže stručnjak za spavanje Neil Stanley i ističe da što su ljudi stariji, to je manja njihova potreba za snom.

Kad je riječ o metodama uspavljivanja, ljudi iskušavaju razne tehnike: brojanje ovčica, pijenje čaja od kamilice, čitanje knjige, i tako dalje. No, samo ležanje u tihoj, mračnoj sobi bez ikakvih smetnji je najbolje.

“Navika gašenja svih uređaja poput mobilnog i laptopa prije lijeganja u krevet može učiniti čuda”, navodi Neil te savjetuje da se obratite doktoru ako niti jedna od navedenih metoda nije djelotvorna.

Čak 41 posto odraslih spava u pozi fetusa, ali Neil smatra da je najidealnije spavati na leđima.

“Tako smanjujete pritisak na mišiće i zglobove, ali ne preporučuje se osobama koje imaju apneju ili problema s hrkanjem”, prenosi njegovu izjavu Mirror.

Ako imate problema sa spavanjem, sada znate kako lakše utonuti u san. Mobilni ostavite u drugoj sobi i klonite se kafe s kofeinom.

Index

Slične objave

Zbog proteze propadaju desni

V.R.

Zašto trljanje očiju nije nimalo bezazlena stvar?

J K

Napravite čaj koji topi kilograme i ubrzava metabolizam

V.R.

Ostavite komentar