Hrana i zdravlje

Svi luduju za mandarinama, ali i mandarinskom dijetom koja traje tri dana

LJUBITELJIMA mandarina mogla bi se svidjeti ishrana u kojima ovo voće ima glavnu riječ, a koja navodno daje izvrsne rezultate kada je u pitanju gubitak kilograma.

Poznato je da citrusi dobro utiču na ljudsku probavu, a u toj grupi namirnica posebno se ističu mandarine. Naime, 100 grama mandarina sadrži oko 50 kalorija, ali i impresivnih 30 miligrama vitamina C. Takođe, sadrže folnu kiselinu, kalij, željezo, magnezij, vitamine B1,B2 i B3, a bogate su i vlaknima.

Osim što istraživanja pokazuju da redovna konzumacija mandarina  pomaže u prevenciji od srčanog udara, dijabetesa, moždanog udara, eterična ulja koja se dobivaju iz kore mandarine koriste se za opuštanje, kao i za borbu s nesanicom. 

No, zanimljivo je da mandarine mogu pomoći i u borbi s gojaznošću pa je sve popularnija i mandarinska dijeta, odnosno trodnevni detoks prilikom kojeg je potrebno pridržavati se ovakvog jelovnika:

Prvi dan

Doručak: 2 decilitra soka od mandarine bez šećera ili 5 mandarina, dva kuhana jaja, kafa ili čaj bez šećera. 

Ručak: 5 mandarina, 250 grama sezonske salate s limunovim sokom, kafa i čaj. 

Večera: 150 grama kuhanog nemasnog mesa, 200 grama zelene salate sa sokom od limuna, čaj s medom.

Drugi dan

Doručak: 2 decilitra soka od mandarine bez šećera ili 5 mandarina, dva kuhana jaja, kafa ili čaj bez šećera.

Ručak: 5 mandarina, 50 gr punomasnog sira

Večera: 200 grama ribe, zelena salata

Treći dan

Doručak: 5 cijelih mandarina, 2 kašike zobenih pahuljica pomiješanih s 1 kašikom grožđica, kafa sa zaslađivačem

Ručak: 5 mandarina, 1 šoljica bistre ili povrtne juhe, nekoliko krekera

Večera: 200 gr piletine, zelena salata

Tokom trajanja dijete važno je piti minimalno dvije litre vode, piše BetterMe.

Slične objave

U udobnosti sopstvenog doma: Vježbe iz dnevne sobe

Igor Mudrinić

Prije ulaska u more obavezno pijte vode

V.R.

10 trikova za uštedu namirnica i kako ih sačuvati duže svježima!

J K

Ostavite komentar