Auto-moto Šuška se šuška

Prosječni kupac Audija ima čak 50 godina, slijedi pojednostavljenje ponude

Vrijemena i trendovi se mijenjaju, a proizvođači automobila se istima takođe moraju prilagođavati ako naravno žele da ostanu profitabilni.

Činjenica je da su navike i zahtevi kupaca u današnje vreme drugačiji nego pre recimo 30-ak godina, a to se odražava i na samu ponudu. Tako su u Audiju objavili da će pojednostaviti ponudu svojih modela kako bi smanjili troškove i povećali profite. U gomili modela i različitih verzija, to se čini kao logičan potez.

Uz to, ciljevi kompanije su jasni: „Želimo obuhvatiti segment tržišta s visokom kupovnom moći, ali istovremeno želimo povećati procenat mladih kupaca koje baš i nećete pronaći u ovom segmentu”, izjavio je izvršni direktor Bram Schot, a prenosi Digitaltrends.

Većina kupaca mlađih od 35 godina ima slabiju kupovnu moć od starijih kupaca, i zato u Audiju veruju da moraju da se koncentrišu na manje, nešto jeftinije modele za mlađu publiku.

„Prosečan kupac star 50 godina ima potpuno drugačije zahteve po pitanju tehnologije, digitalizacije i povezivosti nego recimo 25-godišnji kupac. Ipak, stvari koje traži kupac od 25 godina najčešće se nalaze u modelima s vrha ponude poput A6, A8, Q7, Q8…

Dakle, jasno je da će se verovatno ići u smeru – manje različitih modela, ali više tehnologije u onima koji se nude. Jasno je da su kupci sve zahtevniji, posebno kada su je u pitanju digitalizacija i povezivanje. Digitalni ekrani su ranije bili rezervisani za najskuplje modele, a danas ih možete pronaći u malim gradskim automobilima.

Audi A1 Citycarver
Slična stvar važi za povezivanje mobitela, a u budućnosti će se nuditi sve više takvih tehnologija. Uzmimo za primer Mercedes, koji je svoj inovativni MBUX sistem koji koristi veštačku inteligenciju predstavio upravo na A-klasi, jer znaju da će mlađa publika pre prepoznati sve pogodnosti i prednosti takvog sistema.

Dakle, čekaju nas zanimljiva vremena gde će se proizvođači morati da se takmiče s ponudom tehnologije koja očigledno postaje „sve dostupnija”, a pritom će morati umu da imaju na umu i profitabilnost i dugoročnu održivost poslovanja…

Izvor: Jutarnji.hr / Digitaltrends. com

Slične objave

Nvidia tehnologija u Volvo samovozećim kamionima

V.R.

Ovo je nova Opel Corsa

D V

BMW će praviti dizele još 20 godina

D V

Ostavite komentar