Hrana i zdravlje

Ojačajte cijelo tijelo na spravi koju ste koristili u osnovnoj školi

U TERETANI vjerovatno postoji mnogo sprava koje vam izgledaju primamljivo, ali ne znate s njima raditi. Sigurni smo da su gimnastičke trake jedna od njih.

Iako se upravo trake čine jako zabavnima, vjerovatno ne znate koje su sve vježbe moguće na njima ni koliko je ta sprava zapravo korisna za jačanje cijelog tijela.

Naime, samo visiti na karikama je naročito teško i aktivira mišiće za koje do tog trenutka niste ni znali da postoje. Baš zato su karike jedan od najboljih rekvizita za razvoj gornjeg dijela tijela.

Evo zašto su gimnastičke karike odlične

Ako inače u teretani radite “propadanje” (dips) na klupici, pokušajte to raditi na karikama. Biće značajno teže i izazovno zato što još dodatno morate stabilizovati ruke kako biste vježbu mogli ispravno napraviti.

Gimnastičke karike možete postaviti na širinu i visinu koja vam odgovara i to možete mijenjati iz vježbe u vježbu te ćete tako vježbe izvoditi sigurnije i efikasnije, s manjim rizikom od povrede.

S obzirom na to da vam pokreti na karikama trebaju biti kontrolisani, jačaju vam se mišići koji učestvuju u stabilizaciji pokreta.

Gimnastičke karike doprinose snazi, čvrstoći i stabilnosti čitavog tijela, a to znači da ćete imati bolju ravnotežu.

Slične objave

Najbolje od paprika, a nije ajvar

V.R.

Službeno je: Žene trebaju više sna od muškaraca

Igor Mudrinić

Ovo je jedan od mogućih razloga zašto se javljaju alergije na hranu

J K

Ostavite komentar