Hrana i zdravlje

Domaći hljeb od bundeve spreman u tren oka

NA internetu je moguće pronaći hrpu recepata u kojima je glavni sastojak bundeva, namirnica koja s pravom nosi laskavu titulu kraljice jeseni.

Meso bundeve bogato je antioksidansima, vlaknima, magnezijem, kalijem te vitaminima B, C, E i K, dok se u njenoj kori nalaze provitamin A te alfa i beta karoteni. Posebno su zdrave njene sjemenke koje sadrže proteine, mangan, vlakna, magnezij, fosfor i cink. Bundeva je niskokalorično povrće u kojem mogu uživati i dijabetičari.

Ako ste se zaželjeli ove namirnice, dobro je znati da od nje možete pripremiti i zdrav hljeb, i to prema vrlo jednostavnom receptu. Na hljeb možete dodati sirove sjemenke bundeve koje su pune proteina i zdravih masti.

Sastojci:

– 1/2 šoljice bademovog brašna

– 1/2 šoljice kokosovog brašna

– 1/2 kašičice sode bikarbone

– 1/2 kašičice praška za pecivo

– 1/2 kašičice cimeta

– 1/4 kašičice soli

– 4 jaja

– 1/3 šoljice rafiniranog kokosovog ulja, rastopljenog

– šoljica pirea od bundeve

– 2/3 šoljice eritritola (prirodni zaslađivač)

– 1/4 šoljice mlijeka po izboru

– 1 do 2 kašike sirovih sjemenki bundeve

Priprema:

Zagrijte rernu na 180°C. U posudu za pečenje stavite papir za pečenje. Papir namažite uljem.

U veliku zdjelu dodajte bademovo brašno, kokosovo brašno, sodu bikarbonu, prašak za pecivo, cimet i so. Sve zajedno promiješajte.

U zdjelu srednje veličine dodajte jaja, kokosovo ulje, pire od bundeve, eritritol i mlijeko. Sve zajedno promiješajte.

Dodajte vlažne sastojke suvima i promiješajte.

Prebacite u posudu za pečenje i ravnomjerno rasporedite. Po vrhu pospite sjemenke bundeve.

Pecite 35 do 40 minuta, sve dok čačkalica kod isprobavanja ne izađe čista.

Index

Slične objave

Hronični stres i zvanično – bolest

V.R.

Sedam savjeta uz koje ćete lakše da zaspite

V.R.

Zaboravnost je znak natprosječne inteligencije

V.R.

Ostavite komentar