Hrana i zdravlje

Najbolje vježbe za savršene grudne mišiće

Za grudne mišiće o kakvim maštate nije neophodno da u trening uključite i mišiće donjeg dijela tijela, pa ako želite da dodatno ojačate grudi, bazirajte svoj trening ponajviše na radu na gornjem djelu.

Kako početi

Najpreporučljivije je da trening otvorite kardio vježbama – trčanjem ili vožnjom bicikla, a potom pređete na vježbe propadanja i sklekove.

Ishrana

Pravilan način ishrane je još jedna važna stavka u građenju savršenih grudi. Najprije se morate riješiti sala, a u tome će vam pomoći zeleno povrće i dosta voća, a eksperti savjetuju da prije treninga u toku dana pojedete 4 cijela kuvana jajeta.

Suplemente bi trebalo unijeti između obroka, a poželjno je da obroci budu manji jer će to ubrzati metabolizam.

Foto: Profimedia

Idealne vježbe:

Benč pres – najmanje 10 ponavljanja

Ovo je najefektivniji način formiranja mišića grudi, pri čemu i potisak na kosoj i na kontrakosoj klupi daju odlične rezultate.

Samo pronađite način koji vašem tijelu najviše odgovara.

Sklekovi – najmanje 20-30 u seriji

Najobičniji sklekovi pomoći će vam da na prirodan način “nabacite” opterećenje grudnim mišićima i ojačate ih.

Propadanje (neutralni hvat) – najmanje 8 ponavljanja

Ovakvo spuštanje će naročito pomoći jačanju donjeg dijela mišića grudi.

Letenje bučicama ležeći na klupi – najmanje 12 ponavljanja

Ovo dizanje će posebno ojačati gornji dio mišića grudi.

Gornji krosover sajlama – najmanje 8-10 ponavljanja po seriji

Ova vježba će zapaliti vaše mišiće!

Foto: Shutterstock / Priredio: D. K.

Slične objave

Šta sve “živi” na ekranu naših mobilnih telefona

Igor Mudrinić

Ovo je jedna od namirnica koju biste trebali jesti nakon treninga, tvrde naučnici

J K

Lijekovi nisu uvijek poželjni

V.R.

Ostavite komentar