Auto-moto Ostalo

Ulaganje u automobile se isplati: Na ovom ste mogli da zaradite 1,7 miliona evra

Posljednjih godina tržište klasičnih automobila bilježi drastičan rast.

Cene pojedinih modela automobila u rekordnom roku su skočile toliko da trenutno malo šta može da im konkuriše, prenosi Index.hr.

Nema te banke i fonda koji će vam legalno doneti toliki prinos, a o ulaganjima u nekretnine da i ne govorimo.

Ako ekstremne primere poput pronalaska Elvisovog BMW-a ili Ferrarijevih klasika od deset i više miliona (evra ili dolara, sasvim svejedno) ostavimo po strani, u sredini cele priče se smestio Bugatti. Naravno, njegovi automobili su neverovatno skupi i apsolutno nedostupni većini nas, ali oni sa debljim bankovnim računima bi mogli nešto da nauče.

Dva su primera. Jedan je stariji, Bugatti EB110, a koji je prema podacima Classic Analyticsa 2011. godine vredeo 280.000 evra, otprilike koliko i luksuzna nekretnina na dobroj lokaciji. Ove godine je jedan od 128 proizvedenih primeraka postigao cenu od čak 2,03 miliona evra, a pomenuta nekretnina nije ni približno toliko poskupela. Podsetimo, model se proizvodio od 1991. godine, a pokretao ga je 3.5 V12 quad-turbo motor sa 560 do 610 KS.

Drugi primer je Veyron. Prvi hipersportista novog doba je nov koštao oko 1,1 milion evra, a onda je kao polovan dostizao cenu od nekih 620.000 evra. Danas ne može da se nađe za manje od 1,3 miliona evra, a cena mu bukvalno raste iz meseca u mesec.

I konačno pomenimo Type 57 SC Atlantic. Postoje samo tri primerka, ni jedan nije na prodaju, a ako koji bude ponuđen, cena bi lako mogla da pređe 100 miliona evra.

Izvor: Index

Slične objave

Alfa Romeo opozvao 60.000 Giulia i Stelvia u svijetu

D V

Najprodavaniji pik-ap u prvoj polovini godine bio je Ford F-Series

V.R.

Slovenac dobio 550.000 $ odštete od Tesle, a onda izgubio na sudu

V.R.

Ostavite komentar