Hrana i zdravlje

Sedam večernjih napitaka koji vam mogu pomoći da izgubite kilograme

LOŠ san povezuje se s debljanjem, neravnotežom hormona, pojačanim apetitom drugi dan i problemima sa šećerom u krvi.

Zato doktorica Bridget Murphy savjetuje da prije odlaska u krevet budete oprezni oko toga što jedete, ali i pijete. 

“Sigurno znate da na kvalitet sna utiču kofein i šećer. No, postoje nutrijenti koji vam mogu pomoći izgraditi mišiće, sagorjeti masti i održati razinu šećera u krvi na zdravoj razini”, kaže. 

https://www.instagram.com/p/B0ITgRjg9i3/?utm_source=ig_embed

Za časopis Men’s Health otkrila je koje napitke trebate birati prije spavanja ako želite izgubiti kilograme.

1. Mlijeko

Šoljica mlijeka (toplog ili hladnog) će vas uspavati zahvaljujući zdravoj dozi triptofana i kalcija, kaže Murphy. Mlijeko osigurava i proteine koji potiču rast i snagu mišića.

2. Sok od grožđa

https://www.instagram.com/p/BzaJzheHry8/?utm_source=ig_embed

Mala čaša soka od grožđa može vam pomoći da spavate i sagorijevate salo. Naime, Murphy ističe da antioksidansi koje sadrži grožđe pomažu da tijelo ne pohranjuje, već sagorijeva kalorije, a to je potvrdilo i istraživanje objavljeno 2015. u časopisu Journal of Obesity.

3. Kefir

Kefir je probiotik koji povećava razinu zdravih bakterija u crijevima i tako ih čini zdravijima, a pomaže i tijelu da efikasnije apsorbuje vitamine i minerale. Istraživanje objavljeno u British Journal of Sports Medicine povezuje kefir s kvalitetnijim snom i boljim ivoženjem fizičkih aktivnosti.

4. Proteinski shake od soje

Prema istraživanju sa Univerziteta Birmingham, proteinski shake od soje utiče na bolji kvalitet sna i snižava razinu kortizola, hormona stresa koji direktno utiče na debljanje. 

Za maksimalni učinak, u shake dodajte grčki jogurt koji će mišiće opremiti proteinima za bolji oporavak nakon vježbe, savjetuje Murphy.

5. Voda

Vodom ne unosite kalorije i najučinkovitija je za žeđ i mršavljenje. Da ispijanje vode ne remeti vaš san, pronađite količinu koja vas neće tjerati na često mokrenje zbog kojeg ćete morati ustajati.

6. Čaj od kamilice

https://www.instagram.com/p/B0mGwJygVn_/?utm_source=ig_embed

Šoljica toplog čaja opušta živce i djeluje kao blagi sedativ. Prema riječima dr. Murphy, uspavaće vas poput uspavanke. Takođe, navodi da kamilica kontroliše razinu glukoze i potiče mršavljenje. Ono što je važno napomenuti je da birate vrste čaja koje ne sadrže kofein.

Slične objave

Oprezno sa vitaminima i mineralima

V.R.

Egzotična meksička kuhinja

V.R.

Brz i jednostavan kolač sa pudingom

V.R.

Ostavite komentar