Hrana i zdravlje

Čuvajte svoj vid: 6 načina da ga zaštitite

RAVILNO POSTAVITE RADNI STO

Postavite ga na mjesto odakle možete da vidite najudaljeniju tačku prostorije. Takođe, kompjuter ili monitor nemojte postavljati pored prozora, jer prejako spoljno svjetlo stvara stres za oči.

MIJENJAJTE FOKUS

Postoji jedna vježba “10-3-10” koju bi svako ko puno radi ispred monitora trebalo neumorno da ponavlja. Nakon svakih 10 minuta pogledajte u udaljeni predmet koji se nalazi na najmanje 3 metra od vas. Držite pogled na tom predmetu 10 sekundi, pravilno dišući i trepćući.

NEMOJTE DA RADITE ZA KOMPJUTEROM U MRAKU

Prostorija uvijek mora da bude dobro osvjetljena. Ako radite za računarom u mraku, to šteti vašem perifernom vidu.

NE SMIJE DA BUDE ODSJAJA NA MONITORU

Pokušajte da eliminišete svjetlost koja se reflektuje od monitora. Odsjaj je jak izvor svjetlosti, a zbog njega se naše tijelo nesvjesno pomijera kako bi ga oči izbjegle i tako dolazi do krivljenja karlice i nepravilnoga držanja.

PRAVILNO TREPĆITE

Zdravo oko, normalnog očnog pritiska, trepće 10-12 puta u minuti, otprilike svakih 5 sekundi. Kada ne trepćete dovoljno oko se napreže, oči se suše i brzo se zamore.

LAGANA VJEŽBA TREPTANJA

Lagano i brzo trepćite 20 puta, bez stiskanja očnih kapaka. Lice mora da vam bude opušteno. Nakon što trepnete 20 puta, zatvorite oči i odmorite se nekoliko trenutaka.

Foto: Shutterstock

Slične objave

Dwayne The Rock Johnson – najveći motivator za vježbanje na svijetu

J K

Jagode – nisu samo ukusne kao voće ili u torti, imaju i ljekovita svojstva

Igor Mudrinić

Premijerligaški obrok: Engleski doručak za novu sezonu

J K

Ostavite komentar