Magazin Showbiz

Frontmenka benda Gossip u modnoj kampanji je pobjeda godine

Beth Ditto, kraljica univerzuma i frontmenka kultnog indie rock benda Gossip, koji je postojao do 2016, deo je nove Calvin Klein kampanje za jesen/zimu 2019. Pod nazivom “#MYCALVINS IRL”, kampanja nameće pitanje sekseplinog izgleda i različitih odgovora na isto

Beth Ditto je 38-godišnja američka pjevačica koja je nakon raspada benda započela solo karijeru, kao i sopstvenu liniju plus size odjeće.

Kampanju čini mini video spot i serija fotografija na kojima su i Naomi Campbell, Bella Hadid, di-džej i producent Diplo i drugi. Režiju potpisuje Bardia Zeinali koja stoji iza spotova najvećih aktuelnih pop zvijezda, Met Gale, itd. Fotografije je radio renomirani autor Daniel Jackson.

Ovo je prvi put da modna kuća Calvin Klein za potrebe kampanje koristi plus size modela (iako ne profesionalnog, s obzirom na to da je Beth pjevačica) nakon izbijanja skandala oko slične kampanje koju su imali 2016. Naime, oni su za plus size modela izabrali djevojku prosječne kilaže i time razbjesnili zajednicu na internetu.

Gledajući reakcije na ovogodišnji uradak, prošli su popravni.

Izvor: Noizz.rs

Slične objave

Prema ovoj teoriji kraljicu Daenerys mogla bi dočekati zaista užasna sudbina

Igor Mudrinić

Jennifer Lopez slavi 50. rođendan, a i dalje ima energiju kao na početku karijere

V.R.

Odlažu „boinge 737“ na parkinge

V.R.

Ostavite komentar