Hrana i zdravlje

Pull up ili chin up: Kako hvat pri zgibovima utiče na izgradnju mišića

Normalni hvat prilikom zgiba (pull up) podrazumijeva da su vaši dlanovi okrenuti od tijela, a obrnuti hvat (chin up) podrazumijeva da ste šipku uhvatili dlanovima koji su okrenuti ka tijelu.

Ova naizgled mala promjena u hvatu prilikom zgibova može da bude od krucijalne važnosti za vaše dobitke.

CHIN UP ZA GRUDI I BICEPSE, PULL UP ZA LAT I TRAPEZ

Studija, koja je objavljena u Journal of Strength and Conditioning Research mjerila je signale mišića tokom obje vježbe i otkrila da se chin up više koncentriše na mišiće grudi i bicepsa, dok se pull upfokusira na lat i trapezoidne mišiće.

Ako ste se pitali koju vrstu zgibova bi trebalo da radite, Džejms Fel, sertifikovani trener snage i kondicije, otkriva da bi trebalo da radite obje vrste zgibova, jer ne želite da budete u disbalansu.

On takođe napominje da bi ovi pokreti trebalo da se uvrste u svaki trening snage.

“Oni su kompleksni pokreti, koji se fokusiraju na širi opseg pokreta od biceps pregiba”, kaže Gunnar Peterson, lični trener NBA i NFL sportista, koji savjetuje da ih uvijek radite u toku jutarnjeg treninga.

Slične objave

Gurmanski bataci

V.R.

Dimljena slanina: U umjerenim količinama čuva zdravlje

V.R.

Previše soli može da vam upropasti zdravlje i ugrozi život

V.R.

Ostavite komentar