Auto-moto Ostalo

Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid i Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid

Porsche je za modelsku godinu 2020 obogatio ponudu modela Cayenne i Cayenne Coupe, i to plug-in hybrid verzijom Turbo S E-Hybrid.

Cayenne Turbo S E-Hybrid (i Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid) kombinuje 4,0 litarski biturbo V8 sa 550KS/770 Nm, elektromotor sa 100 kW/136KS i litijum-jonske baterije od 14.1 kWh, pri čemu kombinovana snaga sistema iznosi 680KS i 850 Nm obrtnog momenta.

Automobil od 0 do 100 km/h ubrazava za 3,8 sekunde i može do maksimalnih 295 km/h.

Moguća je i vožnja samo na elektropogon (pri brzinama do 135 km/h) kada autonomija iznosi do 40 km.

Porsche u saopštenju navodi da potrošnja iznosi 3,7 litara i 18,7 kWh na 100 km.

Deo standardne opreme između ostalog čine i karbon-keramičke kočnice, vazdušno oslanjanje, alu točkovi od 21 inča, Torque Vectoring (PTV Plus), kao i Sport Chrono Paket i Launch Control.

Što se cena tiče, Cayenne Turbo S E-Hybrid u Nemačkoj košta 172.604 evra, a Cayenne Coupe Turbo S E-Hybrid mora da se plati 176.293 evra (što je oko 31.000 evra više u odnosu na regularni Cayenne Turbo model).

Ipak, u gami Porschea postoje i pristupačniji Cayenne i Cayenne Coupe sa hibridnim pogonom.

To je Cayenne E-Hybrid (i Cayenne Coupe E-Hybrid) koji ima 3,0 litarski V6 turbo benzinac, elektromotor sa 136KS i litijum-jonske baterije, sa kombinovanom snagom sistema od 462KS i 700 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,1 sekundu, najveća brzina je 253 km/h, a potrošnja iznosi 3,1 litar goriva i 17,7 kWh na 100 km. Moguća je naravno i vožnja samo na elektropogon, i to do 43 km.

Za Cayenne E-Hybrid je u Nemačkoj potrebno 91.684 evra, a 95.968 evra za Cayenne Coupe E-Hybrid.

Slične objave

Prva Škoda Kamiq sišla sa proizvodne trake

D V

Iz Chevroleta stigla neobična ponuda vlasnicima Fordovog Mustanga

V.R.

Audi ukida noćnu smjenu u Ingolstadtu

D V

Ostavite komentar