Hrana i zdravlje

Ova četiri treninga najbolje sagorijevaju salo na stomaku, smatra poznati trener

KAKO dovesti tijelo u formu i koja je dijeta najučinkovitija za sagorijevanje sala, dva su pitanja na koja bi mnogi voljeli saznati odgovor. Iako i ptice na grani znaju da se takva promjena ne može dogoditi preko noći, ljudi i dalje tragaju za čarobnim rješenjem.

“Mislim da svijet konačno počinje shvatati da stotine trbušnjaka i trčanje maratona neće pomoći da sagorite salo na stomaku i otkrijete trbušne mišiće”, kaže slavni trener Sam Wood.

On tvrdi da, uz pomno planiranu, zdravu i uravnoteženu ishranu, ako vam je navedeno cilj, trebate odabrati jedan od četiri navedena treninga.

1. Boks

Boks angažuje cijelo tijelo, zahtjeva brzinu, agilnost, kardiovaskularno zdravlje i snagu. 

“Zato je najučinkovitiji za sagorijevanje masti i ne čudi da je tajna iza vitke linije najfit ljudi na svijetu”, kaže Wood.

Jennifer Aniston jedan je od najboljih primjera da je to tačno.

https://www.instagram.com/p/BwcQ_8qB0tU/

2. HIIT

Visoko intenzivni intervalni trening još je jedna učinkovita metoda koja sagorijeva mast.

“Kratko traje, izazovan je, a vaš organizam radiće ubrzano i 24 sata poslije treninga”, pojašnjava Wood.

3. Trčanje u intervalima

Kao i HIIT, trčanje u intervalima ubrzava metabolizam.

“Cilj je u trčanje ubaciti periode sprinta. Tjeraćete tijelo do granica izdržljivosti”, kaže trener.

4. Trening otpora

Wood smatra da je mit da je kardio trening najučinkovitiji za sagorijevanje masti i mršavljenje.

“Kardio je odličan način sagorijevanja kalorija, ali biće još učinkovitiji ako ga kombinujete s treningom otpora”, savjetuje.

Index


Slične objave

Kako “preživjeti” vrućinu u trudnoći?

Z.K

Ako vam je muka, gledajte kroz prozor

V.R.

Egzotična meksička kuhinja

V.R.

Ostavite komentar