Auto-moto Šuška se šuška

Lamborghini razmišlja o ulasku na legendarnu trku 24 sata Le Mana

Nova kategorija hiperautomobila na trci 24 sata Le Mana od 2020. je već privukla neke od proizvođača poput Aston Martina i Toyote

Nova kategorija hiperautomobila na trci 24 sata Le Mana od 2020. je već privukla neke od proizvođača poput Aston Martina i Toyote

Kako prenosi Tportal.hr, šef Lamborghinija Stefano Domenicali je potvrdio britanskom Autocaru da je u toku studija potencijalnog projekta i da će biti gotova pre kraja godine.

Novi FIA-ini propisi omogućavaju proizvođačima da se takmiče koristeći automobile koji su više vezani za serijske modele od 2020. godine. Tako će se Aston Martin utrkivati ​​s verzijom svog hiperautomobila Valkyrie, a Toyota razvija koncept Gazoo GR Super Sport. Izvršni direktor Lamborghinija Domenicali je nagovestio da je Lamborghini SC18 – jednokratni projektni automobil koji je u ime kupca proizvelo Lamborghinijevo trkačko odeljenje, Squadra Corse – pokazao mogućnosti firme u pogledu proizvodnje konkurentnog automobila za ovu novu kategoriju za 24 sata Le Mana, ako Lamborghini na kraju odluči da učestvuje.

‘Nemamo budžet za ulaganje u potpuno novi projekat, ali SC18 pokazuje da imamo bazu za ono što bi moglo da bude zanimljivo’, rekao je Domenicali. ‘Automobil pokazuje da imamo interne mogućnosti za takav projekat.’

SC18 je automobil stvoren na osnovu drumskog modela Aventador, ali stvoren je pre svega za upotrebu na stazi, gde se njegova ekstremna aerodinamika može iskoristiti u potpunosti. Pokreće ga isti pogonski sklop koji koristi Aventador SVJ, a njegov V12 motor isporučuje 770 KS pri 8500 obr/min i 720 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 6750 obr/min. Snaga se prenosi preko ISR (Independent Shifting Rod) 7-brzinskog menača. Uz smanjenu težinu korišćenjem ultralakih kompozitnih materijala, zanimljiv je podatak da mu je visina od podloge samo 109 mm. Zadnji kraj se odlikuje specifičnim izduvnim cevima jedinstvenog dizajna i zvuka.

Ekskluzivnost modela SC18 je naglašena bojom karoserije od ugljeničnih vlakana u Grigio Daytona boji (siva), s vidljivim detaljima kako bi se još više se naglasile njegove sportske karakteristike. Unutrašnjost kabine je izvedena u Nero Ade (crnoj) Alkantari s šavovima u boji Rosso Alala (crvena), a sedišta su izrađena od ugljeničnih vlakana. Posebno proizvedene gume su dimenzija 20 (napred) i 21 inča (pozadi) Pirelli P Zero Corsa. Sam automobil je opremljen i telemetrijskim sistemom za merenje svih aspekata performansi na stazi.

Izvor: Tportal/Autoblog.rs

Slične objave

Tijesna trka njemačkih premijum brendova na jednom od najvećih tržišta na svijetu

D V

EU kažnjava proizvođače, a plaćaju kupci

D V

Da li je ovo novi Renault Kangoo?

D V

Ostavite komentar