Auto-moto Ostalo

Uber i Lyft otkrili da pogoršavaju gradski saobraćaj

Uber i Lyft su možda konkurenti, ali kao dve glavne kompanije koje pružaju usluge prevoza, imaju i mnogo toga zajedničkog – uključujući i štrajkove njihovih vozača sa kojima su suočene.

Uber i Lyft su možda konkurenti, ali kao dve glavne kompanije koje pružaju usluge prevoza, imaju i mnogo toga zajedničkog – uključujući i štrajkove njihovih vozača sa kojima su suočene.

Da bi bolje razumeli svoju ulogu u obrascima gradskog saobraćaja, kompanije su zajedno sponzorisale studiju kojom su utvrdile zajedničku pređenu kilometražu njihovih vozila u šest ključnih gradova. U iznenađujućem zaokretu,rezultati su naterali Uber da prizna da kompanije koje spajaju putnike i vozače putem sajta ili mobilne aplikacije (TNC) u stvari doprinose zagušenjima u saobraćaju.

„Istraživanje pokazuje da uprkos ogromnom rastu tokom protekle decenije, korišćenje usluga TNC kompanija i dalje bledi u poređenju sa svim ostalim saobraćajem, i iako TNC verovatno doprinose povećanju zagušenja, njihov nivo je zanemarljiv u odnosu na privatne automobile i gradski saobraćaj,“ Chris Pangilinan, šef Ubera za globalnu politiku javnog prevoza, napisao je u postu na blogu.

Studija, koju su sproveli Fehr & Peers, proučila je Uber i Lyft vožnje u Bostonu, Čikagu, Los Anđelesu, San Francisku, Sijetlu i Vašingtonu. U okrugu San Francisco, Uber i Lyft su bili odgovorni za 13,4% svih pređenih kilometara. U Bostonu su iznosili osam procenata, a u Vašingtonu, 7,2% pređenih kilometara.

Pročitajte i:  Dve trećine online gejmera u SAD doživljava „ozbiljno“ maltretiranje

Nešto više od polovine tih kilometara (54 do 62%) potrošeno je zapravo za vožnju putnika. Oko deset procenata pređenih kilometara pređeno je da bi se preuzeo putnik, a preostalu trećinu pređenih kilometara potrošili su vozeći se između vožnji.

U svom postu na blogu Pangilinan ističe da privatni automobili i dalje čine 87 do 99% zagušenja u centru grada. Jedno od predloženih rešenja je naknada za zagušenje po kojoj će vozila koja ulaze u centralne gradske oblasti morati da plaćaju naknadu. To bi moglo da ubedi više vlasnika vozila da ostave svoje automobile kod kuće i prepuste se vožnji sa kompanijama poput Lyft-a i Uber-a.

Izvor: Engadget

Slične objave

Na sajmu možete videti Škodinu sadašnjost i budućnost

D V

Siemoneit Racing Volkswagen Polo GTI sa 316KS

V.R.

Škoda Vision GT concept

V.R.

Ostavite komentar