Magazin Zanimljivo

Zbog popularnosti brada i brkova pala prodaja žileta

PROCTER&GAMBLE izvijestio je da je, uprkos rastu prodaje, drugo tromjesečje zaključio s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog velikog smanjenja vrijednosti poslovanja s žiletima Gillette. Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, poput brendova Tide deterdženta i Bounty papirnatih ubrusa, saopšila je da su joj prihodi u posljednjem kvartalu porasli…

PROCTER&GAMBLE izvijestio je da je, uprkos rastu prodaje, drugo tromjesečje zaključio s gubitkom od 5,2 milijarde dolara zbog velikog smanjenja vrijednosti poslovanja s žiletima Gillette.

Kompanija koja se bavi prodajom robe široke potrošnje, poput brendova Tide deterdženta i Bounty papirnatih ubrusa, saopšila je da su joj prihodi u posljednjem kvartalu porasli za 3,6 posto, na 17,1 milijardu dolara, pri čemu je rast ostvaren u četiri od pet poslovnih segmenata.

Smanjenje vrijednosti poslovanja u Gillette segmentu dolazi kao posljedica slabljenja prodaje u segmentu njege posljednjih nekoliko godina. Trošak tog smanjenja vrijednosti iznosio je osam milijardi dolara.

Veća popularnost brade i brkova

Kompanija je istaknula veću društvenu popularnost brade i brkova, a poslovanje je dodatno pogođeno i pojavom novih konkurenata na razvijenim tržištima, poput Harry’sa i Dollar Shave Cluba, usmjerenih na internetsko poslovanje.

Glavni finansijski direktor P&G-a Jon Moeller je rekao da je vođen računovodstvenim pravilima te je istaknuo da segment njege, koji obuhvata najviše globalnih proizvoda te kompanije, ostaje dugoročno održivo poslovanje. 

„Segment proizvoda za njegu i dalje ostaje veoma atraktivno poslovanje”, rekao je.

Index

Slične objave

Pamplona: Uz tradicionalni vatromet otpočele trke s bikovima

V.R.

Ljubav: Hormoni sve diktiraju

V.R.

Selma Hajak o braku

V.R.

Ostavite komentar