Magazin Zanimljivo

Potpuna propast? Influenseri više ne mogu ni influensati

POSTALO je nemoguće skrolati po Instagramu, a da ne vidite #sponzorisano, savršeno namještene fotografije nekih proizvoda ili influensera koji prodaje vodu u kojoj se kupao, piše The Next Web. Industrija se činila nezaustavljivom, no posljednja istraživanja pokazala su da se stope angažovanosti pratilaca kod influensera približavaju najnižoj razini ikada. Zagušeni…

POSTALO je nemoguće skrolati po Instagramu, a da ne vidite #sponzorisano, savršeno namještene fotografije nekih proizvoda ili influensera koji prodaje vodu u kojoj se kupao, piše The Next Web. Industrija se činila nezaustavljivom, no posljednja istraživanja pokazala su da se stope angažovanosti pratilaca kod influensera približavaju najnižoj razini ikada.

Zagušeni feed na Instagramu znači da korisnici lajkuju manje nego ikad prije. Studija koju je sproveo Mobile Marketer mjerila je angaovanost omjerom lajkova i pratilaca, odnosno prosječnim brojem lajkova na postu u odnosu na broj pratilaca. 2019. godine angažovanost na sponzorisanim objavama pala je na 2,4 posto s četiri posto koliko je iznosila tri godine ranije.

I ne muči se samo prosječni influenser da zainteresuje svoje pratioce za detoks čaj, svima je stopa angažovanosti pala prošle godine. Na primjer, travel influenseri koji su imali najveću stopu angažovanosti pali su na prosjek od 4,5 posto. Lani je taj prosjek iznosio osam posto. Jesmo li došli do tačke u kojoj nam je dosta gledati fotke Bore Bore ponedjeljkom ujutro?

https://www.instagram.com/p/BzYi8w7ImDg/?utm_source=ig_embed

No vaši snovi da ćete postati influenser ne moraju završiti jer studija pokazuje da vam je stopa angažovanosti viša što manje pratilaca imate. Influenseri s 10.000 pratilaca imaju samo 3,6 posto angažmana, oni u grupi od 5000 do 10.000 imaju stopu angažovanosti 6,3 posto, dok oni između 1000 i 5000 imaju stopu angažovanosti od 8,8 posto.

To što stope angažovanosti kod influensera padaju ne znači da je njihova vladavina došla kraju. Postoje novi teritorije koje mogu istraživati, poput TikToka, platforme za širenje videa koja se pojavila u Kini, a potom se proširila na Ameriku.

Novi influenseri na TikToku nalaze publiku koju nisu mogli imati na YouTubeu. Samo je pitanje vremena kad će brendovi tu uočiti potencijal za zaradu, a nova vrsta influensera će se roditi.

Index

Slične objave

Džordž i Amal Kluni ponovo čekaju blizance?

V.R.

Luj Viton, lamborgini i hiljade evra: Ovako žive bogati klinci Balkana

V.R.

Napustio je svog ljubimca i ostavio ga na plaži s tumorom teškim 20 kilograma

J K

Ostavite komentar