Hrana i zdravlje

Sedam namirnica koje jačaju vašu muževnost

Testosteron je izvor muške moći, vitalnosti i muževnosti, a kako sve više muškaraca nakon 30. godine života ima probleme s niskom razinom ovoga važnog hormona, vrijeme je da ga “nahranite” i nabildate mu “ego” pravim namirnicama. Brojna su istraživanja pokazala kako sve veći broj mlađih muškaraca, već od 30. godine,…

Testosteron je izvor muške moći, vitalnosti i muževnosti, a kako sve više muškaraca nakon 30. godine života ima probleme s niskom razinom ovoga važnog hormona, vrijeme je da ga “nahranite” i nabildate mu “ego” pravim namirnicama.

Brojna su istraživanja pokazala kako sve veći broj mlađih muškaraca, već od 30. godine, ima niske razine testosterona – a to znači i sve više problema sa smanjenim libidom i manjim brojem buđenja s erekcijom. Ovaj simbol muškosti zapravo zavisi o nekoliko važnih faktora – od vježbanja i relaksacije do pravilne ishrane.

Postoje brojne namirnice koje utiču na bolje lučenje testosterona, a ovo je “srećnih sedam”.

TUNJEVINA ZA BOLJI SEKSUALNI ŽIVOT
Tunjevina obiluje vitaminom D, koji razgrađuje sve one loše tvari koje utiču na libido i do 90 posto, otkrili su austrijski stručnjaci.

DIVLJAČ ZA MIŠIĆE
Ishrana bez mesa takođe smanjuje razinu testosterona, i to do 14 posto, pokazala su neka druga istraživanja. Naime, nedostatak bjelančevina pospješuje hormone koji utiču na smanjenje ovog važnog hormona. Ipak, pazite da ne pretjerujete s mesom, posebno s govedinom i janjetinom, jer one pak obiluju proteinima. Pronađite zlatnu sredinu!

AVOKADO ČISTI “CIJEVI”
Istraživanja na Pennu otkrila su kako je holesterol velik krivac za erekcijsku disfunkciju i loš protok sperme. Zato su pratili grupu muškaraca koji su ishranom unosili puno zasićenih kiselina, avokado, orase, biljno ulje… – imali su niži holesterol i više testosterona. Naš prijedlog: zgnjiječite pola avokada, namažete na hljeb i na to stavite komad dimljenog lososa. Ne samo da je ukusno nego je i vrlo zdravo!

ŠIPAK ZA POTENCIJU
Grupa istraživanja dokazala je kako je čak 47% muškaraca koji su imali erekcijsku disfunkciju osjetilo poboljšanje nakon svakodnevnog konzumiranja soka od šipka.

GROŽĐE ZA BOLJU SPERMU
Grozdić grožđa na dan – 10-ak zrna – dovoljno je da podigne razine testosterona i poveća pokretljivost spermatozoida. Grožđe sadrži resveratrol, jak antioksidans koji povoljno utiče na kvalitet sperme.

ČEŠNJAK ZA POBJEDU
Poznato je da češnjak sadrži alicin, sastojak koji uništava bakterije (stafilokoke, streptokoke i dr.) te neke bolesti izazvane gljivicama. Istovremeno smanjuje razinu hormona stresa, kortizola, velikog suparnika testosteronu u stanicama mišića. No, pripazite jer se alicin oslobađa kad se češnjak drobi ili reže, a gubi se kuhanjem.

MED ZA VIŠE AKCIJE ISPOD JORGANA
Za više akcije u spavaćoj sobi jedite med. On sadrži mineral bor, koji je povezan s visokom razinom testosterona. Uz to, bogat je kiseonikovim monoksidom – sastojkom zaslužnim za pročišćavanje krvnih žila koje dovode do erekcije.

MH.hr

Slične objave

SOS vježbe protiv grčeva mišića: Za svaku treba samo jedna minuta

J K

Istraživanje otkrilo zašto bi muškarci trebali konzumirati koncentrat rajčice

J K

Nauka otkriva: Zašto se ljudi više goje u vezama?

Igor Mudrinić

Ostavite komentar