Auto-moto Ostalo

Hyundai neće skoro “napasti” luksuzni segment u Evropi

Iako Hyundaijev luksuzni podbrend Genesis “raste” u SAD, on je godinama udaljen od ulaska na tržište Evrope.

Iako Hyundaijev luksuzni podbrend Genesis “raste” u SAD, on je godinama udaljen od ulaska na tržište Evrope.

Uprkos izostanku krosver i SUV modela, Genesis se dobro kotira u SAD, međutim, “Stari kontinent” je i dalje prevelik zalogaj za Hyundaijev luksuzni sektor.

Hyundai ne želi da srlja s obzirom da su brojni strani brendovi posrnuli u borbi sa nemačkim premijum proizvođačima.

Tako se povukao japanski Infiniti, koji će se fokusirati na SAD i Kinu, Lexus ima epizodnu ulogu, a i Honda okleva sa uvođenjem svog brenda Acura.

Čak i drugi evropski brendovi poput italijanskih Maseratija i Alfa Romea, te francuskog DS se muče u ovoj borbi.

Hyundai polako priprema teren za dolazak Genesia u Evropu, pravi centar “Genesis iskustva” u nadi da će privući pažnju potencijalnih kupaca.

Međutim, adut južnokorejskog proizvođača bi mogao da bude talas elektrifikacije, jer Tesla je sa Modelom 3 nadmašila Jaguar i Lexus, a sličnim putem ide i Volvo sa svojim električnim brendom Polestar.

Genesis bi Evropu prvo mogao da “napadne” sa svojim prvim SUV-om, uveliko sprema GV80, ali se njegov debi očekuje tek krajem 2020, a jedan krosover je nedovoljan za tako ambiciozne planove.

Slične objave

BMW gasi brojne modele, na “listi za odstrel” i novi Z4

D V

Mitsubishi objavio teaser Pajera Sport uoči debija 25. jula

V.R.

Folksvagen još nije donio odluku o „balkanskoj“ fabrici

V.R.

Ostavite komentar