Magazin Zanimljivo

Upozorenje roditeljima: Djevojčica umrla nakon što je stavila punjač u usta

DVOGODIŠNJA djevojčica Shevhar smrtno je stradala od strujnog udara nakon što je u usta stavila punjač za mobilni koji je bio uključen u struju.

U trenutku nesreće Shevhar je bila s majkom Razijom kod djeda i bake u Jahangirabadi u Indiji te se igrala u dječjoj sobi.

Kako prenosi The Times of India, neko od ukućana je malo prije nesreće punio svoj mobilni, a nakon što se napunio, zaboravili su maknuti punjač. Djevojčica je u jednom trenutku uzela kabl i vrh stavila u usta te je stradala od strujnog udara. Nažalost, po dolasku u bolnicu doktori su mogli samo utvrditi vrijeme smrti.

Kako bi se ovakve nesreće izbjegle u budućnosti, roditelji se pozivaju da osiguraju sve utičnice i maknu sve punjače koji se ne koriste.

 

Index

Slične objave

11 razloga: Muškarci priznali zašto varaju

J K

Stiže još 10 Marvelovih filmova, jedna uloga posebno iznenađenje

V.R.

Britanac prvi koji je osuđen zbog pištolja iz 3D štampača

V.R.

Ostavite komentar