Hrana i zdravlje

KAKO POVEĆATI VISINU: 5 jednostavnih vježbi koje istežu tijelo

Naš rast se završava u ranim dvadesetim godinama, a zatim počinjemo da se smanjujemo. Uz pomoć ovih vježbi možete da istegnete svoje tijelo i održite visinu…

Čovjekov rast u prosjeku se završava oko 18. godine ili u ranim dvadesetima. Zbog nepravilnog držanja i premalo fizičkih aktivnosti koje istežu tijelo, često gubimo centimetre visine. Donosimo vam listu vježbi uz pomoć kojih ćete maksimalno istegnuti tijelo i povećati svoju visinu.

1. Preskakanje užeta. Sjajna vježba za istezanje tijela, pogotovo nogu. Uz to što pomaže kod istezanja, takođe “gradi” mišiće.

2. Plivanje. Aktivnost koja je se smatra vježbom za kompletno tijelo. S obzirom na to da zahtijeva puno zamaha rukama i istezanje cijelog tijela, može vam pomoći da postepeno povećate svoju visinu. Stručnjaci kažu da je za to potrebno minimalno 1 sat plivanja dnevno.

3. Joga poza “kobra” – jedna od osnovnih poza u jogi idealna je za produživanje tijela zato što tokom izvođenja rasteže kompletnu kičmu. Lezite na stomak, nožne prste i čelo lagano pritisnite na pod, stavite dlanove pored prsa. Savijte laktove i prste držite ravno. Oslanjajući se na dlanove, podignite ramena i prsa s poda.

4. Joga poza “pas koji gleda prema dole”. Kleknite i spustite kukove na pete, pružite ruke u širini ramena daleko ispred sebe. Lagano podižite koljena u vis pokušavajući zadržati u potpunosti ravna leđa, pokušajte pete spustiti na pod. Ruke su ravne, glava je opuštena, ramena široka i udaljena od uha, uvučen stomak i aktivna bedra.

5.'”Viseće” vježbe. Sve vježbe istezanja na šipkama prilikom kojih tijelo visi, takođe, istežu tijelo i ako ih redovno izvodite, možete dodati centimetar svojoj visini.

Izvor: Zadovoljna

Slične objave

Evo zašto sve više muškaraca mlađih od 40 pogađa srčani udar

J K

Želite ubrzati metabolizam? Trebate li jesti i kad niste gladni ili..?

Igor Mudrinić

Zašto trebate izvoditi više čučnjeva s pauzom?

Igor Mudrinić

Ostavite komentar