Kako da motivišete sebe da počnete sa vježbanjem

Objavljeno: 14.5.2019.


Svima nam nedostaje motivacije kada je vježbanje u pitanju, a mi vam donosimo nekoliko savjeta kako da to uspješno riješite.




Kada govorimo o vježbanju, gotovo satko od nas čeka onaj ključan dan u kojem će u potpunosti okrenuti novu životnu stranicu. Tako uvijek čekamo onaj presudni ponedjeljak ili prvi u mjesecu da bi u svoje rasporede uvrstili aktivnosti koje su itekako potrebne našem tijelu, no pored čvrste odluke, treninga i organizovane ishrane, bez motivacije teško da se željeni rezultati mogu postići.

Da fitness način života nije med i mlijeko zna svako ko je barem na kratko zakoračio u njega. Toliko toga je potrebno promijeniti u dosadašnjim navikama, da velika većina nas vrlo brzo digne ruke od svega, no u takvim situacijama motivacija je ta koja će nas na tom putu ipak zadržati i podsjetiti zašto smo uopšte zakoračili njime. Ono što je važno osvijestiti, bez obzira planirate li tek započeti s promjenom nezdravog načina života ili ste jednostavno umorni od istog, da ovaj put nije lak te se na njemu nalazi pregršt barijera koje svakodnevno morate savladavati. Česta ‘greška’ svih nas je pomalo ekstremno ponašanje s kojim uopšte započinjemo svoje fitness putovanje. Pretjerani treninzi i izbacivanje svega što volite iz svog jelovnika vrlo brzo će vas umoriti i dovesti do toga da jednostavno dignete ruke od svega, što je i sasvim logično budući da takav život i ne zvuči baš poželjno.

Važno je pronaći balans koji će odgovarati vama i vašem rasporedu, pa makar i ako je riječ o treningu jednom nedjeljno ili o zamijeni omiljene čokolade s jabukom. Svaku pozitivnu promjenu koju ste napravili trebate podržati i osjećati se zbog nje zadovoljno, a ne razmišljati što ste više i bolje mogli napraviti jer takav destruktivan pristup će samo umanjiti vašu motivaciju da nastavite dalje s promjenama. Nadalje, ono što je isto važno jeste prestati se opravdavati drugima zašto nešto želite raditi. Čest je slučaj da naša okolina bude demotivisana kada su ovakve pozitivne promjene u pitanju, stoga se uvijek sjetite da ste tim putem krenuli zbog sebe i pre svega svog zdravlja. Takođe odličan način koji će vas uvijek motivisati je bilježenje postignutih rezultata. To možete raditi zapisujući određene ciljeve koje periodično ispunjavate ili pak zabilježiti postignute promjene kojom fotografijom. Tako ćete se uvijek moći podsjetiti koliko ste daleko stigli te da ipak nije vrijedno odustajanja!

Izvor: Fashion.hr

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *