Bugatti Divo brusi performanse na završnom testiranju

Objavljeno: 20.4.2019.


Mada je svih 40 primjeraka odavno rasprodato, Bugatti Divo još nije krenuo s proizvodnjom nego je uhvaćen na završnom testiranju.




Julija Lemke, glavna inženjerka zadužena za razvoj ovog spektakularnog modela je sela za volan i ispitala parametre rada svih sistema pri brzini od 250 km/h i pri spoljašnjoj temperaturi od 40 stepeni. Zaključak je da Divo može krenuti s proizvodnjom pa bi prvi kupci svoje primerke mogli da dobiju već krajem ove godine.


Ime Bugatti Divo je odabrano u čast velikog francuskog vozača Alverta Divoa, koji je u kasnim dvadesetim godinama prošlog veka dva puta osvojio prestižnu trku Targa Florio.

Za pogon koristi 8,0 litarski W16 motor sa četiri turbo punjača, koji raspolaže sa neverovatnih 1500KS.


U nastavku sledi TOP 5 činjenica koje je važno znati o modelu Bugatti Divo:

1. Downforce

U poređenju s Chironom Bugatti Divo donosi novi, napredniji, aerodinamički paket koji donosi dodatnih 90 kilograma. S ukupno 455 kilograma vertikalnog aerodinamičkog potiska Divo je osetno stabilniji.

2. Bočno ubrzanje

Mada već i Chiron može da postigne 1,5 G, Bugatti Divo je još ubedljiviji. Bočno ubrzanje od 1,6 G je omogućila kombinacija većeg downforcea i 35 kilograma manje mase.

3. Najveća brzina

Mada Chiron ne posustaje sve do 420 km/h, Bugatti Divo je ograničen na 380 km/h. Najveću brzinu su smanjili brojni karoserijski dodaci, koji su prvenstveno u funkciji stabilnosti.

4. Cena

Bugatti Divo košta okruglo pet miliona evra.

5. Količina

Planirana je proizvodnja svega 40 primeraka, a svi su već odavno rasprodati.

Izvor: AutoBlog

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *