4 pokreta koji će vam pomoći da raširite leđa

Objavljeno: 15.4.2019.


Ništa u svijetu bodibildinga ne izgleda smiješno kao ogromne mišićave ruke na mršavom i neizgrađenom tijelu. Ukoliko težite snažnim i velikim bicepsima i tricepsima, neophodno je da i vaš trup, ramena i leđa budu široki i fenomenalno formiran.




KAKO?

Ne biste li uspjeli u svojoj namjeri da i širini leđa posvetite dovoljno pažnje, morate svom fitnes planu dodati ove četiri vježbe.

EKSTENZIJA NA SAJLI ISPRAVLjENIH RUKU
5 serija, 15 ponavljanja

U ovoj vježbi, lat mišići su gotovo u potpunosti izolovani. Aktivacija bicepsa je minimalna, za razliku od brojnih drugih vježbi za leđa.

JEDNORUČNO VUČENjE NA LAT SPRAVI
5 serija, 10-15 ponavljanja

U ovoj vježbi je trik u tome da vučete dotle dok ručka ne bude u ravni s ramenom.

ŠIROKI ZGIBOVI
5 serija do otkaza

Zgibovi širokim hvatom su osnova za građenje snažnih mišića leđa. Dlanove bi trebalo da odvojite više od svoje širine ramena.

V-ZGIBOVI
5 serija do otkaza

Ovi “oldskul” zgibovi već dugo nisu popularni jer se ne izvode lako.
Tajna je u tome da obratite pažnju na to da grudima dodaknete dodatak koji se kači na šipku i da tijelo držite ispravnim.

 

Mens Health

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *