Zamke zdrave hrane: Ovo su dijetalne namirnice zbog kojih se stalno debljate

Objavljeno: 14.3.2019.


MNOGE namirnice reklamiraju se kao zdrave, ali su zapravo jako daleko od toga.




Ako ste se i vi barem jednom tokom života našli u situaciji da se silno trudite izgubiti višak kilograma, a rezultati izostaju uprkos svom vašem trudu, sigurno ste se zapitali šta radite pogrešno.

Možda je problem u onome šta se nalazi na vašem tanjiru. Naime, pojedine namirnice reklamiraju se kao dijetalne i zdrave, no zapravo rade više štete vašoj liniji nego što biste mogli zamisliti. Business Insider se pozabavio upravo njima te se pozabavio pitanjem zašto biste ih trebali izbaciti iz svoje prehrane.

“Zdrave” žitarice

Naravno, ovdje nije riječ o cjelovitim žitaricama koje sami miješate s drugim namirnicama, nego o gotovim instant proizvodima koji su najčešće krcati šećerom i rafiniranim ugljikohidratima, a mnogi upravo njima započinju dan. No umjesto da napravite zdravu stvar za sebe, tako ćete jedino drastično povećati razinu šećera i inzulina u krvi, a već nakon svega nekoliko sati tijelo će zahtijevati bilo kakvu grickalicu bogatu šećerom i ugljikohidratima.

Hljeb s cjelovitim žitaricama

Ovakav hljeb zapravo ima isti glihemijski indeks kao i običan bijeli hljeb, a ako ga konzumirate u velikim količinama, učinićete si medvjeđu uslugu.

Miks sušenog voća i orašastih plodova

Svima je jasno da su ovo zdrave namirnice, no problem nastaje kada ih konzumirate u prevelikim količinama. Sušeno voće prepuno je koncentrisanog šećera, a orašasti plodovi su bogati mastima i oboje je zaista zdravo, ali isključivo u malim količinama.

Pločice sa žitaricama

Iako na prvi pogled djeluju zdravo, ovakvi deserti su jako daleko od toga. Žitarice prelivene čokoladom i “obogaćene” dodanim šećerom slobodno zaobiđite ako ste na dijeti.

Jogurt sa smanjenim udjelom masnoće

Iako je jogurt inače namirnica koju biste definitivno trebali što češće konzumirati, jogurti iz kojih su uklonjene masti se ne bi trebali nalaziti na vašem meniju. Naime, njima se dodaje mnoštvo drugih stvari kako bi kompenzirale manjak masnoće, a najčešće su to šećer, fruktozni sirup ili neka vrsta umjetnog zaslađivača.

Dresinzi za salatu

Još jedna od namirnica koja je krcata kalorijama i nepotrebnim šećerom. Vaša salata koju ste prelili gotovim dresingom sada je sve samo ne dijetalna namirnica.

Voćni sokovi

Ljudi imaju tendenciju smatrati zdravim sve što u svom nazivu sadrži riječi poput “voće” ili “povrće”. No takozvani voćni sokovi su često samo zašećerena voda s okusom voća. Štoviše, u njima ćete pronaći puno više hemije nego samog voća. Ako ipak ne možete bez ovakvih napitaka, radije ih napravite sami.

Komentariši

Vaš e-mail neće biti objavljen. Podaci koji su neophodni obilježeni su znakom *